پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
الیگودرز

حوزه/ امام جمعه الیگودرز گفت: تبلیغ، ترویج و تعمیق معارف دین مبین اسلام از رسالت های مهم مبلغان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز شب گذشته در هم اندیشی روحانیون پایگاه های اجتماعی و امامان محله که در دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان با دلسوزی، اخلاق نیکو و سعه صدر در راستای ترویج و تعمیق اخلاق قرآنی در جامعه تلاش کنند، گفت: تبلیغ، ترویج معارف الهی و هدایت جامعه از ظلمات به سوی نور، اساسی ترین رسالت انبیاء و اولیاء خدا است.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه امامان مساجد محلات علاوه بر تبلیغ آموزه های دینی و انقلابی در تبیین اهداف جهاد تبیین نیز رسالت خود را انجام دهند، افزود: ائمه جماعات مساجد محلات باید در منبرهای خود اهداف جهاد تبیین را برای آحاد مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه تبیین کنند.

حجت الاسلام سرلک خواستار حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی مردم شد و خاطر نشان کرد: روحانیون و ائمه جماعات مساجد باید به عنوان مشاوران دینی و فرهنگی در حل مشکلات مردم گام بردارند و در کاهش آسیب های اجتماعی رسالت خود را انجام دهند.

در پایان این نشست ضمن تبادل نظرات و تجربیات موفق و بیان پیشنهادهای فرهنگی تبلیغی، بخشی از مشکلات و مسائل اجتماعی محل های تبلیغی مطرح و راهکارهای لازم ارائه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha