پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
فلسطین

حوزه / بسیج اساتید حوزه علمیه همدان در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: ما جان برکفان و کفن پوشان، منتظر اشاره ولی نعمتمان حضرت امام خامنه‌ای(دام ظله العالی) بوده و شهادت در راه تحقق بخشیدن به آرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، یعنی آزاد سازی قدس شریف را افتخار دانسته و برای آن لحظه شماری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه همدان در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: ما جان برکفان و کفن پوشان، منتظر اشاره ولی نعمتمان حضرت امام خامنه‌ای(دام ظله العالی) بوده و شهادت در راه تحقق بخشیدن به آرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، یعنی آزاد سازی قدس شریف را افتخار دانسته و برای آن لحظه شماری می‌کنیم.

متن پیام بدین شرح است:

«فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُٓ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ»
پس مپندار که خدا در وعده‌اش با پیامبرانش وفا نمی‌کند، زیرا خدا توانای شکست‌ناپذیر و صاحب انتقام است. (ابراهیم ۴۷)

پرونده کثیف صهیونیست با فاجعه روز سه شنبه، دعوت مردم به‌حضور در بیمارستان و هدف قراردادن مجروحان و بی‌پناهان، برگ نحس دیگری را در تاریخ ثبت نمود و اوج سنگ دلی و ددمنشی را در برابر دیدگان جهانیان به تصویر کشید.

حادثه غم بار و حزن آلودی که دل‌های آزادی خواهان عالم را به درد آورد و نفرت و خشم را در قلب‌ها ایجاد کرد و هر آنچه از این مصیبت گران گفته شود کم است و وقاحت دشمن سرسخت، لجوج و سخت دل بیش از آن است که در متن بگنجد.

بسیج اساتید حوزه‌ علمیه همدان با ابراز تأسف و تأثر وافر از این مصیبت، حادثه رقت بار و تلخ یاد شده را محکوم نموده و سکوت مجامع بین الملل و دولتمردان بزدل را در جهت تقویت ظلم آشکار دانسته و همه مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی، گروه‌ها، نهادها، تشکل‌های فراگیر، اقشار گوناگون جامعه و مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران عزیز را به حضور فعال و دشمن شکن در تجمعات و راهپیمایی‌های خودجوش، فرامی‌خواند و آمادگی نیروهای خود را برای انجام وظیفه در مسیر حمایت از گروه مقاومت در غزه اعلام می‌دارد.

ما جان برکفان و کفن پوشان، منتظر اشاره ولی نعمتمان حضرت امام خامنه‌ای(دام ظله العالی) بوده و شهادت در راه تحقق بخشیدن به آرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، یعنی آزاد سازی قدس شریف را افتخار دانسته و برای آن لحظه شماری می‌کنیم.

بسیج اساتید حوزه علمیه همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    نصر من الله و فتح قریب وبشر المؤمنین واخر...