پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
غزه

حوزه/ انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم در محکومیت حمله موشکی و عامدانه رژیم صهیونیستی کودک‌کش به «بیمارستان المعمدانی غزه» بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم بمناسبت جنایت نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذن للّذین یُقاتلون بانهم ظُلموا و انّ الله علی نصرهم لَقدیر(حج:۳۹)

خبر قتل‌عام صدها انسان بی گناه توسط رژیم کودک‌کش و وحشی، در بیمارستان المعمدانی غزه جهان را عزادار کرد و چهره کریه و خوی وحشیانه این رژیم سفاک جعلی بیش از پیش عیان گردید. رژیم غاصب صهیونیستی که در طول عمر نکبت بار خود برای بقای حیات خود از هیچ جرم و جنایتی دریغ نکرده، این بار با ابتکار عمل نیروهای مقاومت و کشاندن صحنه نبرد به داخل شهرک های صهیونیست نشین و فراری دادن و به اسارت گرفتن نیروهای نظامی و حمله به پایگاههای آنان، ضربه جبران ناپذیر نظامی و حیثیتی به این رژیم تحمیل کردند و خطوط قرمز راهبردی صهاینه را در هم شکستند. این رخداد توفیقات جبهه مقاومت استیصال و بهت و سردرگمی را برای این رژیم و استکبار جهانی و شادی و غرور و دوچندان شدن امید و نشاط را برای جبهه حق به همراه داشت. لذا این رژیم درمانده و ضد بشریت از تمام امکانات خود برای انتقام گرفتن از مردم در بند محاصره غزه بهره گرفت و می گیرد و در این خصوص هیچ حریم انسانی و قانونی را رعایت نکرد و نمی کند و با پیشرفته ترین تجهیزات به جان مردم افتاده و به تخریب منازل و بیمارستان ها و حمله به غیر نظامیان پرداخته و تلاش می کند مردم را از پای درآورده یا آنها را مجبور به ترک دیار خود نماید. و در این میان مجامع و سازمانهای بین المللی مدعی پاسداشت حقوق بشر نظاره گر و حامی آنها هستند.

اما آنچه باید توجه مان را بدان معطوف داریم این است که از آن زمان که نور انقلاب اسلامی بر جهان طنین افکن شد و سکانداری قلوب مؤمنین و انسان‌های مظلوم به دست امامین انقلاب اسلامی، فرزندان اسلام و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و مردانی از تبار امام‌حسین علیه‌السلام و دودمان غیرت و انسانیت افتاد؛ مردم مظلوم فلسطین نیز چون دیگر مظلومان منطقه و جهان نسخه حیات‌بخش رهایی را در کلام و اشارات مکتب او یافتند. ظرفیت های تو خالی تعصب‌های قومی و نژادی به عنوان عامل حرکت و نهضت وانهاده و به ریسمان محکم الهی چنگ زده شد و بارقه بهره مندی ازظرفیت امت‌گرایی اسلامی امید آفرید.از این پس سنگ و انتفاضه آن نیز در تقابل با تجهیزات پیشرفته نظامی نصرت بخش شد. مجاهدان اسلام جبهه‌های مقاومت گشودند و لبنان، فلسطین، عراق، یمن و دیگر جبهه‌های گشوده شده علیه ظلم و ستم تحت لوای اسلام به هم پیوستند.

اما از آن سو جبهه استکبار و توحش که حیات خویش را در خطر دید با سردمداری شیطان بزرگ علیه خیزش انسانی و حق‌طلبی متحد شدند و هر روز بیش از پیش چهره ضد بشری پنهان شده در پشت سازمانهای مدافع حقوق بشر و شعارهای بشر دوستانه به کناری نهاده شد و خوی ددمنشانه و ضد بشری خود را آشکار ساخته اند.

آنچه در این سه چهار دهه رویارویی رخ نموده؛ تحقق عینی سنن نصرت الهی است. نهال مقاومت به بار نشسته و درخت تنومندی گشته و معادلات و محاسبات و نقشه های دشمنان را به هم ریخته است. داعش تا دندان مسلح شده با ایستادگی و مقاومت مؤمنان تمدن ساز و تحت لوای سردار رشید اسلام و گردهمایی مجاهدان نابود شد. یمن در فقر و محاصره، ائتلاف فراعنه و قارون‌ها را در هم شکست و به زانو درآورد . افغانستان نیروهای اشغالگر را مجبور به فرار نمود و عراق راه تعالی خود را در زعامت مرجعیت دینی و نیروهای مردمی یافت و استکبار در سوریه با آن همه تجهیزات و هزینه ها مأیوس و افسرده و حسرت به دل ماند. حزب الله لبنان اینک هماوردی در منطقه ندارد و مردم در بند غزه و کرانه باختری با ایمان و اعتقاد به نصرت الهی دل به دریا زده و با تمام هستی خود، تمام حیات نحس صهیونیست را هدف قرار داده است و اینجاست که راه به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی و رسیدن به قله سعادتمندی مؤمان و ذلت و خواری دشمنان آنها نزدیک و نردیک تر شده است.

ما مفتخریم در این جبهه نورانی قرار داریم و ضمن عرض تسلیت به امت اسلامی و مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین و غزه ، آمادگی خود را برای همراهی در این نصرت الهی اعلام می کنیم

انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha