دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
بنیاد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم، با اشاره با اینکه شهدای ما جان خود را با خداوند معامله کردند، گفت: شهدا عاشق امام‌(ره) بودند و با لبیک به ندای رهبر خود در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و حماسه‌هایی زیبا، عظیم و ماندگار خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی‌ مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، صبح امروز در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر لرستان که در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت زندگانی ما هستند، اظهار داشت: با عمل به سیره و منش شهدا می‌توانیم راه سعادت و خوشبختی در زندگی را طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا با اخلاص، ولایتمداری و شجاعت غیرتمندانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند، گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان این مرزوبوم است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با بیان اینکه حفظ سیره، منش شهدا و ترویج سیره شهدای گرانقدر در جامعه، رسالت امروز در دفاع از پاسداشت خون آنان است، خاطرنشان کرد: شهدا با اخلاص، ثبات قدم و استقامت جان خود را با خدا معامله کردند تا امنیت و آرامش را برای ایران رقم زنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم، با اشاره با اینکه شهدای ما جان خود را با خداوند معامله کردند، یادآور شد: شهدا عاشق امام‌(ره) بودند و با لبیک به ندای رهبر خود در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و حماسه‌هایی زیبا، عظیم و ماندگار خلق کردند.

وی با بیان اینکه جوانان و رزمندگان ما شجاع، باغیرت و باصلابت بودند، تصریح کرد: شهدا با اخلاص و ایمان خود برای جامعه تحول آفریدند و نام آنان برای همیشه در تاریخ این مرزوبوم خواهد درخشید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با بیان اینکه شهدا ستارگان درخشانی بودند که نام آنان برای همیشه در تاریخ میهن می‌درخشد، اظهار کرد: برای رسیدن به سعادت شهید، باید منش و سیره شهدا را ادامه دهیم.

وی گفت: ۱۴۰۰ سال است که دشمنان، دشمنی را با اسلام و قرآن در پیش گرفته‌اند، اما باید بدانند ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان از آرمان‌های اسلام و انقلاب صیانت می‌کند و همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha