جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
نشست مدیر حوزه علمیه خواهران با مبلغ‌ها

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در نشستی با بانوان طلبه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام هنر رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه و مظلوم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در ادامه برنامه‌های خود در کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با طلاب و مبلغه‌ها که در مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها شهر یاسوج برگزار شد، در ابتدا ضمن محکومیت حمله وحشیانه، هولناک و غیر انسانی رژیم غاصب و منحوس اسرائیل به بیمارستان غزه، گفت: ان‌شاءالله که سقوط و از بین رفتن این رژیم غاصب هر چه زودتر رخ دهد.

وی با بیان اینکه خداوند دائما رحمت را بر ما نازل می‌کند اما باید در سختی‌ها شانه خالی نکنیم، استقامت بورزیم، از هجمه دشمن نترسیم و سر جای خود بایستیم و ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: اکنون شما که قرار است کار پیغمبرانه انجام دهید باید همراه با رهبر الهی پای حرفتان بایستید، چرا که قطعا خدا به وعده خود عمل می‌کند و کسی را سرکار نمی‌گذارد.

تمام هنر اسرائیل به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان است

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به وظیفه و به روز بودن مبلغان، بیان کرد: امروز باید برای محو رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین اشغالی و مسجد القصی تلاش کنیم، محکم بایستیم و چند کار مهم انجام دهیم‌.

وی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمود «اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل خواهد برد»، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب به یک غده سرطانی تبدیل شد و این قدر پیشرفت کرد که کشورهای عربی و بعضا کشورهای اسلامی امیدی به نابودی آن نداشتند. اگر شما می‌بینید بعضی از کشورهای اسلامی با رژیم غاصب تفاهم‌نامه امضا می‌کنند امیدی به از بین رفتن آن نداشتند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: اسرائیل غاصب و منحوس به قدری قوی بود که شش روزه تمام کشورهای عربی را زمین‌گیر کرد، اما به برکت انقلاب اسلامی به نفس‌های پاک بنیان‌گذار انقلاب، رهبر فرزانه و خون مطهر شهدا تعدادی جوان شیعه و غیر شیعه در لبنان طی 33 روز با یک رژیم تا دندان مسلح مقابله کرد و امروز این مسئله جور دیگر در غزه رقم خورد که عده ای جوان اسلامی با الگوبرداری از تئوری ولایت‌فقیه و فرمانبرداری از رهبر معظم انقلاب چارچوب اسرائیل را هم ریختند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل تصریح کرد: در جنگ غزه به تمام دنیا اثبات شد رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان هم رحم نمی‌کند.

تمام هنر اسرائیل به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان است

وی بیداری دنیا در شناخت رژیم غاصب اسرائیل را امری ضروری دانست و گفت: اگر این رژیم غاصب یک روزی پر و بال بگیرد هدفش از نیل تا فرات است و همچنان می‌خواهد پیش برود اما خوشبختانه دستاورد بسیار بزرگ اقدام نیروهای حماس در هم شکستن هیمنه اسرائیل بود. این یک دستاورد بزرگ برای فلسطین و ننگی برای اسرائیل که خود را جزء ابر قدرت های دنیا و بهترم بگوییم چهارمین ارتش دنیا معرفی می کرد، خواهد بود .

حجت الاسلام و المسلمین فاضل با ابراز تاسف از نادانی، ترس و جاه طلبی عده‌ای از کشورهای بزدل و ترسو که گام به گام دنبال تفاهم‌ با اسرائیل بودند، افزود: رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای فرمود «روی یک اسب لنگ که نمی‌شود، قمار و شرط کرد و ان‌شاءالله به ۲۵سال نرسیده کارش تمام می‌شود.»

وی تصریح کرد: تمام هنر رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه و مظلوم است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه امروز اگر دشمن در حال تهدید است و تهدیدش را با هجمه‌های فرهنگی پیش می‌برد، اظهار کرد: چرا باید در جامعه اسلامی زنان و مردان با پوشش‌های نامناسب به بازار بیایند، چرا باید در بازار مسلمین ناهنجاری های اقتصادی مانند ربا و ... وجود داشته باشد.

تمام هنر اسرائیل به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان است

تمام هنر اسرائیل به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان است

تمام هنر اسرائیل به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha