یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
طائرات الاحتلال تقصف محيط مشفى القدس في غزة

حوزه/ رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ۷۵ سال است که سرزمین فلسطین را اشغال کرده و به آن‌ها ظلم می‌کند، گفت: متاسفانه افراد غرب‌زده نیز چنین ظلم و جنایتی را نمی‌بینند و ما به عنوان دانشگاهیان و حوزویان باید به دنبال روشنگری باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شاکری در نشست بزرگداشت حماسه طوفان الاقصی که در سالن جلسات شهید سپهبد قاسم سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات پس از طوفان الاقصی دارای دو محور هستند.

وی با اشاره به اینکه بخش نخست آن همان فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به اتفاقاتی است که از این پس باید رژیم صهیونیستی شاهد آن باشد، مطرح کرد: نیروهای مقاومت به گونه‌ای دلاورانه وارد میدان شدند که هیچ کس نمی‌توانست حتی فکرش را هم کند و رژیم جعلی اسرائیل هیچ‌گاه نمی‌تواند این عملیات را ترمیم کند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه محور دیگر این عملیات، اتفاقاتی است که امروز در غزه درحال رقم خوردن است، عنوان کرد: بیش از ۱۰ روز است که شبانه‌روز بر سر مردم غزه آتش می‌ریزند و مدعیان دموکراسی در سکوت رسانه‌ها درحال قتل عام مردم فلسطین هستند.

وی با اشاره به اینکه مدعی دموکراسی حیوان انسان‌نما را در آغوش گرفته و می‌گوید شما بیمارستان را نزدید، خاطرنشان کرد: رسانه‌های بزرگی که می‌توانند هر چیزی را به خورد مردم بدهند امروز جای جلاد را با مظلوم عوض کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ۷۵ سال است که سرزمین فلسطین را اشغال کرده و به آن‌ها ظلم می‌کند، تصریح کرد: متاسفانه افراد غرب‌زده نیز چنین ظلم و جنایتی را نمی‌بینند و ما به عنوان دانشگاهیان و حوزویان باید به دنبال روشنگری باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha