یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1115563
۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸
دیدار نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هرمزگان با مدیر  مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: امروز رسالت هادیان جامعه این است که وجدان‌های بیدار را متوجه وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه ازهرمزگان، دیدار حجت‌الاسلام هادی شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هرمزگان با حجت‌الاسلام سید مهدی لواسانی مدیر حوزه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهابی در این دیدار با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی، اظهار داشت: امروز رسالت هادیان جامعه این است که وجدان‌های بیدار را متوجه وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها کنیم.

وی با اشاره به جنایاتی که اشغالگران قدس برعلیه مردم مظلوم غزه و فلسطین روا داشته‌اند، گفت: رسالت مشترک هلال‌احمر و حوزه علمیه در نجات بخشی است، هلال احمر جان‌ها و نفوس را صیانت و طبابت می‌کند و علمای دینی و روحانیون نیز بُعد روحی آدمی را حراست و پاسبانی می‌کند تا با جلوگیری از آغشته شدن نفوس به گناه از امراض و بلایای روحی جلوگیری کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هرمزگان، عنوان کرد: طلاب و روحانیون ظرفیت بالقوه و بالفعلی برای مشارکت در امور خیریه دارند و هر جا نیاز بوده به‌صورت جهادی پای کار آمده‌اند، از این رو می‌توانیم از ظرفیت این قشر در امداد و نجات نیز بهره بیشتری بگیریم.

وی تصریح‌کرد: جمعیت هلال‌احمر هرمزگان، آمادگی کامل دارد تا تعاملی دو سویه را با حوزه علمیه شکل دهد و ضمن استفاده از استعدادهای حوزوی برای پیشبرد اهداف سازمانی و فرهنگی، در برگزاری دوره‌های امدادی نیز مشارکت داشته باشد.

حجت‌الاسلام شهابی خاطرنشان‌کرد: طلاب می‌توانند در اعتلای روحیات مذهبی و باورهای اعتقادی پرسنل هلال‌احمر نقش‌آفرین باشند، چرا که جنس کار هلال احمر، امری خداپسندانه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha