جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رژیم صهیونیستی با کمک و یاری آمریکایی‌ها و دیگر کشورهای غربی به دنبال از بین بردن هویت ملت فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان مراسم گرامی‌داشت روز بسیج دانش آموزی امروز در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی های حاصل ایثار و خودباوری رزمندگان و جوانان مومن و انقلابی است که امروز در اوج ‌های افتخار و اقتدار قرار دارد و به نوعی به الگوی کشورهای آزادی‌خواه جهان مبدل شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: با تلاش و پشتکار جوانان نخبه ایران اسلامی امروز در همه عرصه‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم و این نشان می‌دهد که این نظام و انقلاب به خودباوری رسیده است.

سردار گشتاسبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این انقلاب متعلق به همه ملت است، یادآور شد: دشمنان از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب تلاش داشتند که بر انقلاب ما سیطره پیدا کنند ولی رهبری حکیمانه امام راحل و نیز مقام معظم رهبری راه را بر این توطئه ننگین بستند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در جهان اسلام عنوان کرد: وحدت و یکپارچگی مسلمین راه نفوذ را بر استکبار جهانی بسته است بنابراین باید توجه ما به مقوله وحدت بسیار دقیق و کاربردی باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و مردم غزه، گفت: رژیم صهیونیستی با کمک و یاری آمریکایی‌ها و دیگر کشورهای غربی به دنبال از بین بردن هویت ملت فلسطین است.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین این روزها به دنبال استقلال و آرامش خود هستند ولی دشمن صهیونیستی هرگز نمی‌خواهد که این استقلال و آرامش نصیب ملت فلسطین شود.

در این مراسم از تمثال شهید دانش آموز «محسن عباسی» رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha