شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: شناخت ارزش‌ها و هنجارهای عمومی جامعه به نوجوان در این برهه بسیار مهم است و سهل انگاری در این امر سبب سردرگمی، تزلزل، بحران هویت و بحران شخصیت در این گروه سنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان صبح امروز در دیدار با جمعی از دانش آموزان، ضمن تبریک روز دانش آموز به تبیین نامگذاری روز ۸ آبان‌ماه به عنوان روز دانش آموز پرداخت و اظهار داشت: هشتم آبان به پاسداشت شهادت حسین فهمیده، به‌عنوان روز نوجوان نام گرفت.

وی افزود: نوجوانی، مرحله گذار رشد فیزیکی و روانی انسان است که میان کودکی و جوانی روی می‌دهد، این گذار تغییرهای زیستی، اجتماعی و روانشناختی همراه دارد و از مهمترین مرحله‌های زندگی هر فرد در جریان رشد و تکامل شخصیتی محسوب می‌شود.

امام جمعه کنگان بیان کرد: شناخت ارزش‌ها و هنجارهای عمومی جامعه به نوجوان در این برهه بسیار مهم است و سهل انگاری در این امر سبب سردرگمی، تزلزل، بحران هویت و بحران شخصیت در این گروه سنی خواهد شد.

وی تأکید کرد: آموزش صحیح به دانش‌آموزان برای داشتن تجربه‌های اجتماعی مفید، می‌تواند یاری رسان آنها در فراز و نشیب زندگی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان با بیان اینکه نوجوانان نسبت به معنویت و اخلاق توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: نوجوانان ایرانی با تأثیر پذیری از آموزه‌های الهام بخش اسلام و آرمان‌های والای انقلاب، حماسه‌هایی ماندگار در دفاع از وطن خویش در برابر دشمن خلق و شمار زیادی شهید نیز در این مسیر تقدیم انقلاب کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha