پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ارومیه

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: الان به جایی رسیدیم که دشمن اگر غلط اضافی بکند آنها را با خاک یکسان می‌کنیم و  امروز اعلام می‌کنیم اگر آمریکا و نظام سلطه جلوی سگ وحشی خودشان را نگیرند و حملات ادامه داشته باشد، ارتش بزرگ امت اسلامی اسرائیل جنایتکار را از صفحه روزگار حذف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان‌پور امروز در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که با حضور پرشور مردم ولایتمدار ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف بزرگ تجمع امروز بیزاری از ظالمان، مستکبران و زورگویان و حمایت از ملت مظلوم غزه و فلسطین است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۴۳ پس از آنکه حضرت امام(ره) در مقابل زورگویان نظام سلطه ایستادگی کردند، رهبر نهضت اسلامی را تبعید کردند، گفت: امام(ره) فرمودند: «اسلام به ما اجازه نمی‌دهد زیر بار زورگویی این‌ها برویم و اسلام و قرآن اجازه نمی‌دهد در مقابل دشمنان تحقیر بشویم، همچنین قرآن می‌فرماید خداوند هرگز اجازه سلطه بیگانگان را نسبت به امت اسلامی نمی‌دهد.

وی گفت: یکی دیگر از مناسبت‌های امروز این است که در سال ۵۷ دانش آموزان در اعتراض به نوکری خاندان پهلوی به میدان آمدند، به رگبار گلوله بسته شدند که پس از انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در آن زمان نظام ۲۵۰۰ ساله سرنگون شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور اظهار کرد: بعضی افراد سوال می‌کنند چرا دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند؟ و بعضی‌ها می گویند از زمانی که تسخیر کردیم رابطه آمریکا با ایران مخدوش شد؟ که در جواب باید گفت، دشمنی آمریکا با ایران سابقه طولانی دارد و این خشم مملو شده مردم ایران بود که لانه جاسوسی را تسخیر کردند و اسناد خیانت‌ آنها رو شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با تأکید بر اینکه اساس و ماهیت آمریکا، جنایت، خونریزی و آدم کشی است، خاطرنشان کرد: آمریکا نه در ایران بلکه در کشورهای دنیا جنایت‌های زیادی را انجام داده است.

وی یادآور شد: زمانی که آمریکا تأسیس شد، این افراد در سرزمینی حضور پیدا کردند که ۱۰۰ میلیون نفر از ساکنین آنجا را کشتند و غارت کردند و خانه‌ها را آتش زدند و حکومتی را تشکیل دادند، در کشورهای عراق، افغانستان، کره و در ایران جنایاتی انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور افزود: ماهیت اسرائیل هم مثل آمریکا آدم کشی و تجاوز است، ۷۵ سال قبل آمدند و مردم فلسطین را از خانه خود بیرون کردند، مردمی که به ناحق رانده شدند و امت اسلامی عملا کاری نکردند.

وی ادامه داد: جوانانی که امروز در این اجتماع و راهپیمایی شرکت کردید، امروز روز آزمون است و این روزها که در مقابل چشم ما، مردم مسلمان غزه و فلسطین زیربار موشک دشمنان هستند، سرمداران نظام سلطه بجای اینکه جلوی آدم کشی اسراییل را بگیرند، کنار آن‌ها ایستاده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در این جنایات سران کشورهای اسلامی چه می‌کنند؟ امام(ره) فرمودند، اگر مسلمانان هر کدام یک سطل آب بگیرند و بریزند سمت اسرائیل، اسرائیل را آب می‌برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاجان‌پور تصریح کرد: راه تمام این‌ها قوی شدن و استقامت است، البته برخی افراد می‌گویند راه تمامی این جنایات سازش است، ولی اینطور نیست.

وی بیان کرد: منطق اسلام و قرآن در دو جمله خلاصه می‌شود، ما به کسی ظلم و ستم نمی‌کنیم و زیر بار ظلم و ستم ظالم و مستکبران هم نمی‌رویم، امروز ایران اسلامی و نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند و این‌ها به‌وسیله دانشمندان و جوانان انقلابی در وزارت دفاع اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: الان به جایی رسیدیم که دشمن اگر غلط اضافی بکند آنها را با خاک یکسان می‌کنیم و امروز اعلام می‌کنیم اگر آمریکا و نظام سلطه جلوی سگ وحشی خودشان را نگیرند و حملات ادامه داشته باشد، ارتش بزرگ امت اسلامی اسراییل جنایتکار را از صفحه روزگار حذف خواهد کرد.

وی اظهار کرد: روزی خواهد رسید که قدس شریف آزاد می‌شود و همه ما در بیت المقدس به‌زودی نماز می‌خوانیم و آن روز نزدیک است.

گفتنی است در پایان این مراسم بیانیه‌ای جهت تجدید با آرمان‌های انقلاب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرائت شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha