شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تبریز

حوزه / قاضی زاده هاشمی گفت: امروز دایره استکبارستیزی از مرزهای ایران خارج شده و بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها بیدار شده‌اند که اقتصاد و توسعه آن‌ها در گرو مقابله با نظام سلطه است.

به‌گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در جمع راهپیمایان زنجانی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به نوبه خود بزرگ‌ترین «نه» به نظام سلطه بود که تا به امروز تداوم داشته است، اظهار داشت: بدون شک اگر این روند و پایداری توسط سایر کشورهای آزادی‌خواه نیز تداوم داشته باشد، کار استکبار یکسره خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم زنجان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، از این روز به عنوان یکی از حساس‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: این روز را نمی‌توان فقط به عنوان روز استکبارستیزی تلقی کرد، چرا که با نگاهی به عمر بابرکت انقلاب اسلامی، درمی‌یابیم که ۱۳ آبان سرمنشأ بسیاری از حرکت‌های سرنوشت‌ساز برای ایران اسلامی بوده است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه آمریکا از زمان دولت مصدق همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که امروز به‌واسطه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محقق شده، به هیچ وجه قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست، این در حالی است که همه این پیشرفت‌ها با وجود تحریم‌های ظالمانه محقق شده حال آنکه این محدودیت‌ها قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به یک قدرت تبدیل شده که بدون شک این جایگاه و منزلت به واسطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دست آمده است، عنوان کرد: تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایت‌فقیه و میراث‌دار واقعی شهدا و حامی ایثارگران هستند، هیچ گزندی به این کشور وارد نخواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم این منطقه، گفت: امروز افکار عمومی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، ولی دولت‌های غربی همچنان به حمایت‌های خود از اشغالگران و سلطه گران ادامه می‌دهند.

قاضی زاده هاشمی، با بیان اینکه امروز دایره استکبارستیزی از مرزهای ایران خارج شده و بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها بیدار شده‌اند که اقتصاد و توسعه آن‌ها در گرو مقابله با نظام سلطه است، تصریح کرد: در اتفاقات اخیر شاهد بمباران بی‌سابقه غزه از سوی رژیم غاصب صهیونیستی بودیم، اما با وجود این مردم فلسطین یک قدم از مقاومت عقب نایستادند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha