چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 1117473
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
ساوه

استاد حوزه علمیه خواهران گفت: بنا به فرموده پیامبر اکرم(ص) هر شخصی که با هدف طلب علم از خانه خارج می‌شود ۷۰ هزار فرشته او را همراهی کرده و طلب مغفرت برایش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست اخلاقی با موضوع «فضیلت علم آموزی» با حضور خانم هبه ظهیری مدرس مدرسه علمیه شهرستان ساوه در این مدرسه برگزار شد.

در این نشست خانم ظهیر با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام با این عنوان که اگر خداوند بخواهد به بنده‌ای خیر برساند او را فقیه در دین قرار می‌دهد افزود: ورود ما به دنیای علم آموزی نشانگر توجه ویژه خداوند به ماست که هم خودمان و هم دیگران از این موهبت احساس شادی و شعف می‌کنیم.

وی با اشاره به پر برکت بودن زندگی طالب علم خاطرنشان کرد: بنا به فرموده پیامبر اکرم(ص) هر شخصی که با هدف طلب علم از خانه خارج می‌شود ۷۰ هزار فرشته او را همراهی کرده و طلب مغفرت برایش می‌کنند.

ظهیری در ادامه ضمن تعریف اقسام علم، احادیثی در منزلت علم آموزی بیان کرده و ابراز داشت: طلبه سرباز و شاگرد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و هر خیری که به ما برسد از جانب ایشان است؛ لذا شایسته است هرروز قبل از ورود به حوزه به ولی نعمت خود حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خود عرض ارادت و احترام داشته باشیم.

فضیلت علم آموزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha