شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
ت

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دشمنان امام زمان (عج ) مبالغ زیادی برای به کرسی نشاندن حرف های باطل خودشان هزینه می کنند. آمریکای جنایتکار فقط در جنگ غزه برای کوچ دادن مردم به اردن و مصر روزی ۳۵۰ میلیون دلار هزینه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی امروز در درس اخلاق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کاشان به دیدار دو روز گذشته نمایندگان ولی فقیه در استانها با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید یک رغبت و شکایت اجتماعی از ظلم در جهان که در حال تحقق است، به وجود بیاید .

امام جمعه کاشان اجتماعات مردم انگلیس، فرانسه، آمریکا و ... در دفاع از مردم غزه و علیه رژیم غاصب صهیونیستی را نمونه ای از شکایت های اجتماعی در دنیا عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه علمای دین رسالت خطیری در رساندن اسلام، معارف قرآن، اهل بیت (ع) و نهج البلاغه به جهانیان دارند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمود روحانیون به عنوان عالمان دینی باید اسلام را درست به جوانان، مردم ایران و دیگر کشورهای جهان معرفی کنند.

امام جمعه کاشان ادامه داد: طلاب در کنار درس های مرسوم فراگیری درس های غیر مرسوم را نیز برای قوی نمودن عقاید خود با مطالعه یک دوره کامل آثار شهید مطهری و تفسیر آیت الله مکارم جدی بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: بسیاری از شبهات نسل جوان در تفسیر نمونه آیت الله مکارم، المیزان، و... جواب داده شده است .

وی بر لزوم دشمن شناسی تأکید کرد و آمریکا و اسرائیل را مهمترین دشمن امروز دانست و ابراز داشت: دشمنان امام زمان (عج ) مبالغ زیادی برای به کرسی نشاندن حرف های باطل خودشان هزینه می کنند. آمریکای جنایتکار فقط در جنگ غزه برای کوچ دادن مردم به اردن و مصر روزی ۳۵۰ میلیون دلار هزینه می کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان پس از پایان درس اخلاق به مدت یک ساعت پاسخگوی سؤالات طلاب بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha