دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین، یکی از مصادیق این جهاد، تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان امشب در جمع روحانیون اردوی راهیان پیشرفت که در مسجد جامع اهل سنت محله سورو بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین، یکی از مصادیق این جهاد، تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است.

وی افزود: اردوی راهیان پیشرفت در کنار راهیان نور که فرهنگ شهدای هشت سال دفاع مقدس را عهده دار است، به دنبال نشان دادن دستاوردهای علمی، صنعتی و تجاری کشورمان است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان، با بیان اینکه روحانیت پیشتاز جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون با مشاهده این پیشرفت‌ها از نزدیک باید آن را برای مخاطبین خود بیان کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی ادامه داد: اگر در تبیین دستاوردهای انقلاب موفق عمل کنیم، مردم بیش از پیش قدردان انقلاب خواهند بود.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال این است که نعمت رهبری را از این ملت بگیرد و با ایجاد شکاف وحدتی که در جامعه است، به هم بپاشد که با هوشیاری مردم این آرزو را به گور خواهند برد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: هرمزگان حامل پیغام پیشرفت و توسعه کشور است که باید این پیشرفت‌ها با نهایت دقت و ظرافت برای مردم بازگو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha