چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
.

حوزه / حجت الاسلام محمدی گفت: جنگ غزه تصویری بزرگ از خباثت و دروغگویی سردمداران کشورهای غربی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به جایگاه حضرت زینب(س) اظهار داشت: سراسر زندگی با برکت حضرت زینب(س) به همراهی، مراقبت و پرستاری از عزیزترین بندگان خداوند سپری شد و این خصیصه بارز، آن حضرت را به الگوی نمونه پرستاران تبدیل نموده است.

وی افزود: بانوان گرامی ما در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس با الگو قراردادن و تبعیت از حضرت زینب(س) بود که صحنه‌های بی‌بدیلی از شجاعت، شهامت، ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام محمدی به اهمیت پرستاری اشاره کرد و گفت: جامعه بزرگ پرستاری همواره در خط مقدم خدمت به مردم و بیماران قرار دارد.

وی تصریح کرد: اضافه کاری‌های اجباری برای پرستاران در بیمارستان‌ها موجب گلایه جامعه بزرگ پرستاری شده و مهاجرت پزشکان و پرستاران یکی از مسایل جدی نظام سلامت کشور است که مسئولان این حوزه به فکر چاره باشند.

امام جمعه نظرآباد در ادامه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و یادآور شد: جنگ غزه تصویری بزرگ از خباثت و دروغگویی سردمداران کشورهای غربی را به نمایش گذاشته است.

وی اظهار کرد: بیداری بی‌سابقه جهانی در دفاع از مظلوم و رسوا شدن بیش از پیش مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر، ثمره خون شهیدان مظلوم فلسطینی است که باید آن را دستاوردی بزرگ و جلوه‌ای دیگر از پیروزی خون بر شمشیر بدانیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha