دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی

حوزه/ امام جمعه میناب گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد دریا محور پویا شود، الزاماتی دارد که مهمترین آن مشارکت دادن جامعه محلی در تصمیم گیری‌ها و توجه به بنادر کوچک است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: پرستاری حرفه و شغل بسیار ارزشمندی است که در متون دینی اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه پرستاری سیروسلوک الی الله است و اجر مضاعف دارد، افزود: پرستاری شغل سختی است و خیلی فضیلت دارد.

وی به هفته بسیج اشاره کرد و باتبریک این هفته به تمام بسیجیان شهرستان و کشور، گفت: تفکر بسیجی، انسان را به سعادت می‌رساند و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه و تقویت شود.

امام جمعه میناب به اقتصاد دریا محور اشاره کرد و یادآور شد: اقتصاد دریا محور موجب پیشرفت اقتصادی کشور و استان‌های ساحلی خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم شهرها و استان‌های ما توسعه پیدا کنند بهترین راه حل آن توجه به اقتصاد دریا محور است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: اگر استان در اقتصاد دریا محور شکوفا شود نه تنها این استان بلکه استان‌های دیگر نیز در این خصوص اقتصادشان شکوفا می‌شود.

امام جمعه میناب، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد دریا محور پویا شود، الزاماتی دارد که مهمترین آن مشارکت دادن جامعه محلی در تصمیم گیری‌ها و توجه به بنادر کوچک است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل نشان داد که توانایی و مقاومت در برابر مردم غزه و حماس و جریان مقاومت را ندارد و رفتنی است و این مردم غزه هستند که پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha