چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر حضور باشکوه مردم الیگودرز در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

حوزه/ کارشناس مسائل مذهبی با بیان این که علما و طلاب همواره در کنار مردم ستمدیده هستند، گفت: طلاب حضور پر رنگی در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه خواهند داشت.

حجت‌الاسلام عباس قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین را یک وظیفه دانست و اظهار داشت: امروز مردم بی‌دفاع غزه زیر بمباران‌های رژیم صهیونیستی روزهای سختی را می‌گذرانند و نیاز بود که همچنین حرکتی شکل بگیرد.

وی راهپیمایی سراسری دفاع از کودکان غزه را موردتوجه قرار داد و گفت: این راهپیمایی پیام‌های زیادی را برای حامیان این رژیم کودک کش خواهد داشت تا بدانند که مردم ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام قاسمی تصریح کرد: متأسفانه برخی از خواص در زمین این دشمن غاصب بازی کردند به‌طوری‌که این جنایت‌های وحشیانه را محکوم نکردند؛ اما در مقابل تمامی مردم دنیا حتی در کشورهای غربی وارد میدان شدند و علیه این جنایت‌ها دست به تظاهرات زدند.

وی با بیان این که علما و طلاب همواره در کنار مردم ستمدیده هستند، گفت: طلاب حضور پر رنگی در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha