سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سازمان همکاری اسلامی

حوزه/ سازمان همکاری اسلامی قتل عام و جنایات پی درپی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سازمان همکاری اسلامی، قتل عام و جنایات پی درپی اسرائیل را که آخرین آنها قتل عام در دو مدرسه تل الزعتر و الفاخوره در شمال غزه وابسته به آنروا (آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی) بود، محکوم کرد.

این سازمان جنایت اسرائیل اشغالگر در مجتمع پزشکی الشفا، تخلیه آن از شهروندان، بیماران، مجروحان، کادر پزشکی و تبدیل آن به پادگان نظامیِ دربسته را محکوم کرده و آن را جنایت پاکسازی قومی، نسل کشی بر ضد مردم فلسطین در غزه دانست.

همچنین این سازمان با تأکید بر اینکه جنایات روزانه توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل در نقض آشکار قوانین بین المللی بشردوستانه انجام می‌شود، حمله هواپیمای جنگی اسرائیل به یک ساختمان مسکونی در اردوگاه آوارگان بلاطه در شرق شهر نابلس که منجر به شهادت ۵ نفر و تعدادی زخمی دیگر شد محکوم نمود.

این سازمان درباره تشدید خطرناک سرعت حملات و تروریسم سازمان یافته توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی و گروه‌های شهرک نشین افراطی که منجر به کشته شدن بیش از دویست شهروند فلسطینی در سراسر کرانه باختری از ۷ اکتبر (۱۵مهر) گذشته شده است، هشدار داد.

سازمان همکاری اسلامی مجدداً از جامعه بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل خواست تا مسئولیت‌های خود را در قبال ضرورت توقف فوری و همه جانبه این تجاوزات وحشیانه اسرائیل بر ضد مردم فلسطین به عهده بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha