دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در دوران کرونا کلیه کادر درمان استان خوزستان، به ویژه پرستاران و پزشکان بیمارستان رازی اهواز، که مرکز اصلی مداوای بیماران کرونایی بود، ایثار و حماسه‌های تاریخی از خود به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حضور کادر درمان و ریاست بیمارستان رازی اهواز امروز در سالن جلسات این بیمارستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در خصوص فداکاری پرستاران و کادر درمان، اظهار داشت: پرستاران در تمام شرایط، جز فداکارترین اقشار جامعه هستند، چرا که از جان و سلامتی خود در این مسیر، مایه می‌گذارند.

وی ادامه داد: در دوران کرونا کلیه کادر درمان استان خوزستان، به‌ویژه پرستاران و پزشکان بیمارستان رازی اهواز که مرکز اصلی مداوای بیماران کرونایی بود، ایثار و حماسه‌های تاریخی از خود به ثبت رساندند. بنابرین تکریم شما، حداقل عمل واجبی است که باید انجام دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری به اهمیت نقش حضرت زینب(س) در نهضت عاشورا اشاره کرد و گفت: اسلام در زمان امام حسین(ع) در سراشیبی زوال قرار داشت که امام حسین(ع) با نهضت خود از این زوال جلوگیری کرد، اما باید بدانیم که اگر حضرت زینب(س) و فداکاری های ایشان از روز عاشورا تا ۲۰ صفر نبود، خون امام حسین(ع)، هدر می‌رفت و نهضت ایشان به ثمر نمی‌رسید، بنابراین اسلام، تا ابد وام‌دار حضرت زینب(س) است و اگر ایشان نبودند، اسلام از بین می‌رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha