چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
آزمون داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در قم

حوزه/ آزمون کتبی داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز با رقابت متقاضیان درمصلی قدس قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آزمون کتبی داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در محل مصلی قدس قم آغاز شده و تا ساعت ۱۶ امروز نیز ادامه دارد و  نتایج اواخر آذرماه اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مهر اظهار داشت: آزمون کتبی داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری  از ساعت ۷ صبح امروز (سه شنبه، ۳۰ آبا ماه ۱۴۰۲) در محل مصلی قدس قم آغاز شد و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

وی با نگاهی آماری به ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: در مهلت ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که از تاریخ ۱۴ آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته (تا ۲۰ آبان) ادامه داشت، ۵۱۰ نفر ثبت نام کردند که تعداد ۴۹۵ نفرآقایان تشیع؛ ۲ نفر خانم و ۱۳ نفر از برادران اهل سنّت هستند.

مسئول آزمون علمی داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: از این ۵۱۰ نفر ثبت نامی؛ ۳۲۸ نفر (از طریق تلفن و پیامک) به آزمون کتبی دعوت شدند و از هفته آینده ۶۴ نفر که در ادوار گذشته نمره کتبی قبولی داشتند به آزمون شفاهی (از طریق تلفن و پیامک) دعوت خواهند شد، و داوطلبانی که به آزمون کتبی و شفاهی دعوت نشدند، معاف از آزمون بودند؛ چرا که ۶۸ نفرشان نمایندگان فعلی مجلس خبرگانند و حدود ۵۰ نفرشان یا در آزمون های کتبی و شفاهی ادوار گذشته قبول شده اند و یا جزو نمایندگان ادوار هستند.

برگزاری آزمون داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محسن موسوی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    بسمه تعالی از چگونگی آزمون توضیحی داده نشد چگونه از 7 صبح تا 16 عصر آزمون گرفته میشه چند مرحله داره و ِِِِِِِِِِ....