یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
عبدالحسین جهانگیری

حوزه/ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیّر گفت: در سال تحصیلی جاری ۲۵ یادواره شهید دانش‌آموز در ۲۵ مدرسه شهرستان با حضور و نقش‌آفرینی مستقیم ۶ هزار دانش‌آموز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالحسین جهانگیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیّر ظهر امروز در مراسم یادواره هشت معلم شهید این شهرستان در سالن شهید حکیمی با گرامیداشت هفته معلم و یاد شهدای دانش‌آموز و معلم، اظهار داشت: شهید آیت‌الله مطهری معلمی در تراز انقلاب اسلامی بود و باید الگوی معلمان ما باشد.

وی افزود: راه و رسم معلمی شیوه پیامبران است و معلمی موفق است که مسیرش هم راستا با انبیا باشد و مسیر آنها را در پیش گیرد. معلمی یعنی اجرای اهداف و سیره و روش انبیا و الگو قرار دادن آنهاست.

جهانگیری ادامه داد: شهدای معلم باید الگوهای معاصر معلمان ما باشند. الگو یعنی پا جای شهدا و انبیا گذاشتن که شهدای معلم این گونه بودند.

وی با بیان اینکه نوجوانان، جوانان و معلمان زندگینامه شهدا را مطالعه کنید، گفت: معلمان دستگاه انسان‌ساز ایران و جهان هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیّر با تاکید بر لزوم دیدار با خانواده و بستگان شهدا برای آشنایی با اخلاق و رفتار شهدا، اضافه کرد: برای پی بردن به گام‌هایی که شهدا در علم‌آموزی، تربیت دینی و اسلامی و اخلاقی برداشتند با خانواده معظم آنها ارتباط بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری ۲۵ یادواره شهید دانش‌آموز در ۲۵ مدرسه شهرستان با حضور و نقش‌آفرینی مستقیم ۶ هزار دانش‌آموز برگزار شد.

جهانگیری عنوان کرد: در این سال تحصیلی هر مدرسه شهرستان به نام یک شهید نام‌گذاری و تمام فعالیت‌ها و عملکرد مدرسه به نام آن شهید نام‌گذاری شد.

وی ابراز کرد: آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف دینی، اسلامی و انقلابی در کنار سپاه در رأس همه دستگاه‌ها و نهادهاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha