چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
یادواره ۶شهید دهستان درپهن و ۲شهید گمنام دفاع مقدس

حوزه / جانباز مدافع حرم گفت: هدف دشمن نشانه گرفتن امید و انگیزه جامعه و سرنگونی دولت مردمی است، چرا که به عینه دریافته‌اند پایان چهار ساله دولت سیزدهم یعنی تثبیت قدرت منطقه‌ای ایران و قدرت اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه ازهرمزگان، یادواره ۶شهید دهستان درپهن و ۲شهید گمنام دفاع مقدس شب گذشته همزمان با هفته بسیج با حضور سردار مهدی قاسمی دانا جانباز مدافع حرم، فرمانده سپاه شهرستان میناب و جمعی از مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا در مدرسه ابتدایی روستای داوری برگزار شد.

قاسمی دانا در این مراسم به‌نقش راهبردی توسل به ائمه اطهار در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فتوحات جبهه حق علیه باطل از بدو انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و محور مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: شب‌هایی که نیروهای سپاه اسلام قصد تهاجم و ضربه زدن به تکفیری‌ها را داشتند، به تأکید موکد سردار شهید سلیمانی اقدام به برپایی روضه حضرت فاطمه زهرا (س) می‌کردند و سپس عملیات آغاز می‌شد، که باعنایات آن بانوی مکرمه و جلیل القدر عملیات‌ها منتج به پیروزی سپاه اسلام می‌شد.

این جانباز مدافع حرم تصریح کرد: هدف دشمن نشانه گرفتن امید و انگیزه جامعه و سرنگونی دولت مردمی است، چرا که به عینه دریافته‌اند پایان چهار ساله دولت سیزدهم یعنی تثبیت قدرت منطقه‌ای ایران و قدرت اقتصادی است که هرگز دشمنان این سروری و آقایی ایران را بر نمی‌تابند و در صدد زدن این پرچم در غرب آسیا هستند.

وی عنوان کرد: گسترش حوزه تمدنی ایران و نقش اساسی و بلافصل انقلاب اسلامی و بازی پر رنگ ایران در پازل سیاسی این قسمت از جهان، به‌شدت دشمن را مأیوس و مستأصل کرده و این امید را به جامعه می‌دهد که ما به پایان این مبارزه و پیروزی در آن نزدیک و نزدیکتر هستیم.

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دهستان درپهن و قدردانی از رزمنده مدافع حرم مهدی قاسمی و مجتبی عابدینی پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha