پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
اردبیل

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، بسیج را شجره طیبه و درخت تناور انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج از عمق معارف الهی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام اسد علیزاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که امروز برگزار شد، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد و از عمق معارف الهی در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانیده و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل شده است.

وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی(ره)، هوشیاری و درایت بی‌نظیر ایشان از جمله اساسی‌ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: آرزوی تک تک ما این است که بسیجی‌وار زندگی کنیم و با بسیجیان محشور شویم، همان انسان‌های وارسته‌ای که برای دفاع از کشور و اسلاک نارنجک به کمر بستند و خود را زیر تانک دشمن انداختند.

در ادامه این مراسم سرهنگ رحیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان اردبیل نیز خاطرنشان کرد: بسیج در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام (ره) تأسیس و تأکید شد تا با تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کند و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان دهد.

وی ادامه داد: بسیج در تمامی عرصه‌ها در جامعه طی ۴۵ سالی که از حیاط انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می‌گذرد در صحنه بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز همچنین در بحران‌های اجتماعی همیشه نقش کلیدی را داشته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان اردبیل تأکید کرد: شهید مرحمت بالا زاده و شهید باکری از بسیجیان سلحشوری بودند که یاد و خاطره و رزم‌هایش برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند و ملت فهیم ایران اسلامی نیز قطعاً هیچ وقت رشادت‌ها و قهرمانی‌های این انسان‌های وارسته را فراموش نخواهند کرد.

انتهای خبر/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha