دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ائنلاف

خلیلیان گفت: در انتخابات روی کار آمدن مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و نمایندگانی با شاخص‌های مقاومت که اثرگذاری بیشتری داشته باشند، دارای اولویت است و باید همه به دنبال مشارکت حداکثری باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، اکبر خلیلیان غروب دوشنبه در جمع اصحاب رسانه اصفهان اظهار کرد: اتحاد، ائتلاف و وحدت بین نیروهای سیاسی در کشور از نظر طیف اصولگرایان و اصلاح طلبان به جهت عدم تشکیل دولت و حکومت مستقل، یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل تشکل ها و احزاب بر این اساس افزود: همه باید درصدد باشند در انتخابات پیش رو ضمن تاکید و تحقق مشارکت حداکثری که پیشران مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بحث انتخاب نیروهای متعهد، کارآمد، انقلابی و پاک دست را پیگیری کنیم..

این فعال سیاسی گفت: در شرایط فعلی از الزامات تشکیل این تشکل‌ها، نسل جوان و حکمرانی آنها در فضای مجازی است، به همین سبب باید برای این نسل جوان که آینده ساز کشور است، در انتخابات پیشرو ایجاد اشتیاق کرد.

وی ادامه داد: در سیاست های تعریف شده برای انتخابات پیش رو، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و نمایندگانی با شاخص‌های مقاومت که اثرگذاری بیشتری داشته باشند، تبیین شده است، ما به دنبال ایجاد مجلس شورای اسلامی مقاوم هستیم.

خلیلیان خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی کشور با اتحاد و ائتلاف منطقه ای توانسته اند جبهه مقاومت را در سطح منطقه ایجاد کنند، نیروهای سیاسی با تاثی از آنها می تواند چنین مجلس مقاومی را در انتخابات تعیین کند.

فعال سیاسی ضمن تأکید جدّی بر حضور بانوان به عنوان نیمی از جامعه ایران در احزاب سیاسی کشور، گفت: همه احزاب و تشکل ها باید سعی در اجرای فرامین رهبر انقلاب داشته باشند که در این راستا چهار محور سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را در انتخابات پیش‌ رو مدنظر بگیریم.

وی با بیان اینکه باید نسبت به روش‌های حضور در انتخابات نگاه درستی داشته باشیم، گفت: امروز فضای حکمرانی در کشور تغییر کرده است و فضای مجازی و رسانه در مسائل مختلف از جمله مسائل حکومت‌ها مؤثر است.

خلیلیان بهره‌مندی از نسل جوان را یک مسئله اجتناب ناپذیر در اداره کشور دانست و گفت: چگونگی استقبال جوانان از انتخابات پیش‌ رو باید مد نظر قرار گیرد لذا برای جذب جوانان در فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرد، زیرا تشکل‌ها در جذب نسل جوان توانمند نبوده‌اند و در این موضوع اصلاح طلبان و اصولگرایان وجه مشترکی دارند.

خلیلیان اخلاق گرایی، پاکی اخلاقی و مالی، توانمندی مدیریتی و تشکل‌گرایی را از شاخص‌های گزینش افراد به عنوان نامزد انتخاباتی برشمرد و گفت: به دنبال ایجاد یک مجلس مقاوم و مؤثر بر مجلس کشورهای جبهه مقاومت و منطقه هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha