چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن با تمام توان در مقابل جبهه اسلام ایستاده است، گفت: اگر به معنای واقعی به شهدا تاسی کنیم، همچنان که در دوران دفاع مقدس بر دشمن پیروز شدیم، در زمان کنونی نیز بر جهان کفر پیروز خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم گرامیداشت ۸۴۳ شهید انتظامی آذربایجان شرقی که در سالن همایش‌های بین المللی خاوران تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این یادواره و هزاران اثر شهدا در جای جای کشور مشهود بوده و آنان جان خود را در راه آسایش و امنیت مردم فدا کردند تا به حیات ابدی و همیشگی نایل شوند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ نامی به غیر از نام شهدا نمی‌تواند چنین محافل باشکوهی را رقم بزند، اظهار کرد: شهدا در این محافل به یاد مردم می‌آورند که برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و نظام، جان خود را فدا کرده‌اند و امروز حفظ این آرمان‌ها وظیفه تک تک افراد جامعه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری یادواره های شهدا و یاد آنان برای مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف جامعه می‌تواند تلنگری باشد تا برای رفع مشکلات مردم، نظام و انقلاب تلاش کنند و تلنگری نیز برای نیروهای مسلح است تا خدمت بی‌منت به مردم، رفتار حکیمانه با آنان و خوشحال کردن دل‌های افراد جامعه را فراموش نکنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن با تمام توان در مقابل جبهه اسلام ایستاده است، ادامه داد: اگر به‌معنای واقعی به شهدا تأسی کنیم، همچنان که در دوران دفاع مقدس بر دشمن پیروز شدیم، در زمان کنونی نیز بر جهان کفر پیروز خواهیم شد و پرچم پرافتخار اسلام را بر قلل جهان به اهتزاز در خواهیم آورد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی یادآور شد: یادواره‌های شهدا به ما یادآوری می‌کند که به راه و رسم شهدا تأسی کنیم و در مقابل هجمه دشمنان به ارزش‌های اسلام و نظام مانند حجاب اسلامی، ساکت نشینیم.

وی گفت: همه وصایای شهدا حاوی ۲ نکته مهم است که اول اینکه از ما خواسته‌اند تا پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیب نرسد، دوم اینکه مادران و خواهران خود را به رعایت حجاب سفارش کرده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ شهادت را در مقابل هجمه عده‌ای خائن، وطن فروش و امنیت فروش در جامعه گسترش داد و از آرمان‌های شهدا و نظام حفاظت کرد.

نیروی انتظامی ادامه دهنده مسیر شهدا است

سردار علی محمدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: در زمان کنونی هر چقدر عطر شهدا در جامعه طنین انداز شود به همان مقدار، جامعه در برابر تهدیدات و آسیب‌های دشمنان در امان خواهد ماند.

محمدی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای پایداری نظام مقدس اسلامی بیش از ۱۴ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز را تقدیم کرده است، افزود: از این تعداد حدود هشت هزار شهید فراجا در دوران دفاع مقدس شهید شده‌اند.

وی اظهار کرد: بیش از پنج هزار شهید نیز در عرصه حفظ نظم و امنیت جان خود را فدا کرده‌اند تا برای مردم آسایش و آرامش به ارمغان بیاورند و بسیاری از این افراد نیز در مبارزه با اشرار شهید شده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سهم آذربایجان شرقی از این شهدا، تقدیم ۸۴۳ شهید، یک هزار و ۴۰۹ جانباز و ۸۲ آزاده است، گفت: تاکنون ظرفیت شهدا در فرهنگ سازی بالاترین درجه را داشته و هر جا فرهنگ ایثار و شهادت جاری بوده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دست نیاز به سوی شهدا دراز می‌کنیم، ابراز کرد: ما به شهدا و خانواده‌های آنها مدیون هستیم و باید قدردان آن‌ها باشیم.

محمدی یادآور شد: راه شهدا و خون پاک آنان همه ما را بر آن می‌دارد که همواره با اقتدار و ایثار، نظام را از هجوم دشمنان ایمن نگه داریم و ما با بهره‌مندی از فرهنگ شهادت در مقابل آنان ایستاده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، وظیفه امروز پلیس از هر دوره‌ای خطیرتر است، اظهار کرد: وظیفه پلیس برای حفظ امنیت از هر زمانی حساس‌تر است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ادامه داد: تقدیم شهدای بسیار در راه حفظ نظم و انضباط کشور بیانگر این است که نیروی انتظامی با شهدا پیمان بسته و راه آن‌ها را ادامه می‌دهد.

وی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برای همه جامعه است و خانواده‌های شهدا حقی برگردن همه افراد جامعه دارند و باید از آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha