چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ماه رمضان

حوزه/ فاطمی از ساخت یک مجموعه تلویزیونی ۵۲ قسمتی با محوریت سبک زندگی یزدی‌ها با عنوان «پشت پرده» خبر داد و گفت: این مجموعه از نیمه‌های اسفندماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مهران فاطمی استاندار یزد عصر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ساخت یک مجموعه تلویزیونی ۵۲ قسمتی با محوریت سبک زندگی یزدی‌ها با عنوان «پشت پرده» خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه از نیمه‌های اسفندماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: موضوع اصلی مجموعه تلویزیونی «پشت پرده» با محوریت مسائل اجتماعی از جمله فرزندآوری و سبک زندگی یزدی‌هاست و ظرفیت‌های مختلف استان را به نمایش می‌گذارد.

استاندار یزد، از استقرار دبیرخانه دائمی «جشنواره سرود فجر» در یزد و نیز پوشش گسترده دستاوردها و پروژه‌های ملی استان توسط خبرگزاری مهر به‌عنوان موضوعات دیگری از موارد همکاری میان استانداری یزد و سازمان تبلیغات اسلامی نام برد.

فاطمی در خصوص اقدامات استان در راستای معرفی شعائر دینی، آداب و رسوم مذهبی و عزاداری‌های ماه محرم یزدی‌ها، یادآور شد: صدا و سیمای مرکز استان به طور خاص در حوزه تولید محتوای عزاداری‌های یزد در شبکه‌های سراسری فعالیت می‌کند.

وی، ادامه داد: دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» نیز به طور ویژه بر روی آیین‌های عزاداری و عرق و ارادت مردم یزد به اهل بیت(ع) تمرکز پیدا کرده است.

استاندار یزد، با اشاره به پوشش جهانی عزاداری‌های استان یزد، خاطرنشان کرد: برپایی تور ویژه گردشگران خارجی برای مشاهده عزاداری یزدی‌ها در ایام محرم، از مهم‌ترین برنامه‌های استان در این زمینه است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha