پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
بازدید

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور در سفری دو روزه به اصفهان از بخش های مختلف مرکز مدیریت حوزه و برخی مدارس علمیه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه در سفری دو روزه به اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با مسئولین حوزه علمیه اصفهان از بخش های مختلف حوزه و برخی از مدارس علمیه بازدید کردند.

ببینید:

تصاویر بازدید مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه از مرکز مدیریت حوزه اصفهان

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور با حضور در دفتر امام جمعه اصفهان با آیت الله سیدیوسف طباطبائی نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان و جمعی از علما دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان و بازدید از بخش های مختلف آن با حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه و جمعی از معاونین و مسئولین این مرکز دیدار و گفتگو کرد و در جریان فعالیت های این مجموعه حوزوی قرار گرفت.

حضور مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه در اصفهان

در ادامه این سفر حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان همراه با جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان از مدارس مدرسه علمیه صدر بازار، امام صادق(علیه السلام)، حضرت ولی عصر (عج)، صاحب الزمان(عج) و شهید طباطبائی نژاد بازدید و با مسئولین مدارس و طلاب گفتگو کرد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha