دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر در رابطه با پروژه راه آهن بوشهر، گفت: از آن جایی که اعتبارات مورد نیاز از سوی وزارت نفت به این طرح مهم تخصیص داده شده، مسئولان استانی و ملی نسبت به سرعت بخشی به این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، اظهار داشت: معیشت شمار زیادی از مردم مناطق ساحلی استان بوشهر به کالای ملوانی وابسته است.

وی با تأکید بر اینکه محدودیت‌های ایجاد شده در بحث ته لنجی مشکل ساز شده بود، افزود: تدبیر و درایت مسئولان برای حل موضوع واردات کالای همراه ملوان، قابل قدردانی است.

حجت الاسلام اسماعیلی در رابطه با پروژه راه آهن بوشهر، خاطرنشان کرد: از آن جایی که اعتبارات مورد نیاز از سوی وزارت نفت به این طرح مهم تخصیص داده شده، مسئولان استانی و ملی نسبت به سرعت بخشی به این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمان‌های جهانی در موضوع غزه منفورتر از گذشته شدند، تصریح کرد: برخلاف خواسته جهانیان در قبال جنایت‌های رخ داده، واکنش قابل قبولی از سازمان‌های جهانی در این عرصه ندیدیم.

امام جمعه موقت بوشهر، با تأکید بر اینکه فلسطین مسئله نخست دنیای اسلام است، عنوان کرد: موضوع غزه تفاوت انسان ساخته شده در مکتب اسلام و جهانی غرب را برای جهانیان آشکار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha