پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حماسه 9 دی

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: یوم الله نهم دی، تجلی بصیرت و ایمانِ انقلابی ملت ما در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم الله نهم دی ابراز داشت: بیش از هر چیز دیگری این روز بزرگ به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت، روزی است که در آن آحاد ملت به خواسته سران فتنه نه گفته و بار دیگر بیعت خود با رهبری معظم و نظام اسلامی را اعلام کردند و به همین خاطر باید این روز بزرگ را روزی فتنه سوز و تاریخی توصیف کرد.

وی افزود: در چنین روزی مردم بصیر و ولایتمدار ما خشم و انزجار خود در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات آن هم در روز عاشورای حسینی را نشان دادند و از سویی با حضور میلیونی در سراسر کشور مخالفت خود را با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دنیا ثابت کردند.

وی همچنین گفت: در واقع نهم دی روزی است که مردم ایران در عمل نشان دادند دشمنان خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند و در سایه بصیرت و ایمان انقلابی حامی نظام و ولایت هستند.

این پژوهشگر حوزوی ادامه داد: نهم دی روزی است که مردم ایران ثابت کردند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر رسای رهبر فرزانه انقلاب، فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد و لذا برای گذر از فتنه های پیش رو هیچ گاه نباید دست از بصیرت افزایی و روشنگری برداشت.

شکرزاده همچنین با تأکید بر رسالت مهم نخبگان و افراد مورد اعتماد در بحث بصیرت افزایی در کوران فتنه ها اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نوزدهم دی ماه سال ۸۸ فرمودند وقتی فتنه رخ می دهد، کار دشوارتر است، کما این که تشخیص هم دشوارتر است و لذا برای جلوگیری از گمراهی باید مجهز به سلاح بصیرت شد.

وی افزود: واقعیت آن است که پس از تلخی چندین ماهه فتنه سال ۸۸ آنچه باعث خرسندی ولی فقیه و امت ولایت مدار ما شد، شکوه حماسه نهم دی ماه بود که بساط فتنه گران را تا حدود زیادی برچید.

وی در خاتمه گفت: فتنه ۸۸ و اغتشاشات و ناآرامی های خیابانی در آن سال با وجود وسعت و دامنه گسترده اش با الطاف الهی و هدایت ها و روشنگری های حکیمانه مقام معظم رهبری در عرصه بصیرت افزایی و تاکید بر قانونگرایی خاموش شد و آحاد ملت ما در این آزمون سربلند بیرون آمدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha