شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کرمان

حوزه/ پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در محکومیت جنایت تروریستی و خونین کرمان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در محکومیت جنایت تروریستی و خونین کرمان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»(احزاب/۲۳)

شهید، خون جوشان در رگ‌های اسلام است. شهید پرچمدار خیمه ی ولایت است و شهید با خون خود، سند حقانیت راه خویش را امضا می‌کند.

در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز، تجاوزی وحشیانه و ظالمانه در شهر سردار دلها، قلوب ملت داغدار ولی مستحکم و استوار ایران اسلامی و باورمندان به خط ایثار و جهاد و مقاومت در سراسر گیتی را خراشید.

اگرچه ملت ایران در این حادثه تروریستی، عزادار شد و اگرچه جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند اما این جنایتکاران باید بدانند که سربازان مکتب حاج قاسم سلیمانی از هم اکنون، هدف قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و باید بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت و ملت شریف ما از انتقام خون پاک این شهیدان نخواهند گذشت.

ایران اسلامی عزادار شد اما از سوی دیگر، این شهادت دسته جمعی عزیزان ما، باعث افزایش همبستگی امت اسلامی و ارتقای باور مقاومت خواهد گردید و برگی دیگر بر افتخارات مدال آوران مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی افزود.

این حادثه وحشیانه بیان داشت که آن فرمانده بزرگ مقاومت، پس از گذشت سالها از شهادتش، نماد ماندگاری و پایداری و مقاومت، باقی خواهد ماند.

در سالیاد شهادت آن بزرگ‌مرد مقاومت، که مصادف با ولادت اول شهیده‌ی ولایت حضرت ام ابیها فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بود، شهپر شهادت بر آسمان پرستاره جهاد و بیداری ایران اسلامی بال گسترد و بیش از صد شهید را بر بال فرشتگان الهی به پرواز درآورد.

در ماه های اخیر، جهان شاهد آن است که چگونه با مقاومت بی بدیل ملت فلسطین و مظلومان عزه، و رشادت نیروهای حماس و حزب الله، بینی رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی، به خاک مذلت کشیده شده، و لحظه به لحظه محو شدن خود را از صحنه گیتی انتظار می‌کشد و در حال دست و پا زدن برای فرار از مهلکه‌ی هلاکت و ذلت است که اینچنین، مانند گرگی زخمی، زنان و کودکان مظلوم را در غزه و ایران به خاک و خون می‌کشد و با تلاشی مذبوحانه می‌کوشد که از هر گوشه‌ای به حامیان جبهه‌ی مقاومت و در راس آن به ایران قوی، چنگ بیندازد و دست درازی کند.

این حادثه جنایت بار تروریستی نشان داد که هنوز نام بزرگ‌سردار مقاومت، بیش از زمان شهادتش، لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌اندازد که حتی از زائران مظلوم این بزرگ‌سرباز ولایتمدار، واهمه دارد و چهره‌اش از خشم و ترس و اضطراب، در هم کشیده شده و همچنان به مسیر پرشتاب نابودی و اضمحلال خویش ادامه می‌دهد و هر روز با کشتار و ترور، قدم دیگری را به سوی پرتگاه سقوط و نیستی خود، پیش می‌رود.

اکنون که انقلاب شکوهمند ما، بیش از صد شهید دیگر را به ساحت مقدس فاطمه ی زهرا سلام الله علیها تقدیم نمود، جوانانمان بیدارتر از قبل و خون این ملت جوشنده‌تر از هر زمانی است و خون شهیدان را بیشتر به رگهای جبهه مقاومت در تمام جهان تزریق می‌نماید.

پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اهدای والاترین درودها به روان پاک‌ شهیدان این حادثه تروریستی، به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارد که همانگونه که رهبر و مقتدای فرزانه‌اش، مقام معظم رهبری فرمود، دیری نخواهد پایید که رژیمی به این نام در صحنه روزگار، وجود نخواهد داشت و جبهه مقاومت، تنفس را برایتان دشوار خواهد ساخت و مومنان در هر نماز و هر دعا نابودی ظلم و کفر و نابودی شما را از بارگاه الهی مسالت می‌نمایند. منتظر باشید که مرگتان فرارسیده است. انَّ الَّذینَ کَفَروا بِایاتِ اللَّهِ لَهُم عَذابٌ شَدیدٌ واللَّهُ عَزیزٌ ذو انتِقام.

شهر مقدس قم

پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه

۱۳ دی ماه ۱۴۰۲

برابر با ۲۰ جمادی الثانی ۱۴۴۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha