چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
انا لله و انا الیه راجعون

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مشکات با صدور پیامی شهادت هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه مشکات با صدور پیامی شهادت هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهدا زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند.

بار دیگر جنایتی از سوی گرگ های انسان نما جمعی از مردم بی گناه اعم از زن و مرد و پیر و جوان و کودک را به خاک و خون کشید و ملتی را داغدار کرد. مصیبت جان سوز شهادت جمعی از علاقمندان به سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی ، چهره واقعی و باطن پلید دشمنان را بیش از گذشته بر همگان آشکار کرد. جای بسی شگفتی است که دشمنان خبیث و ابله مسلمانان در طول تاریخ هنوز نفهمیده اند که اینگونه جنایات در حق مردم بیگناه، عزم ملت مسلمان را در دشمنی با آنان مصمم تر نموده و وحدت و یک پارچگی آنان را گسترش خواهد داد.

گرچه به نظر می رسد اینگونه جنایات نشانه خشم توأم با استیصال آنها از شکستهای پی در پی شان است و با این جنایات کور به دنبال کاستن از سنگینی شکستها و آلام ناشی از آنند.

خانواده بزرگ مجتمع حوزوی مشکات این مصیبت جانکاه را به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و امت شهید پرور بویژه بازماندگان عزیزشان تسلیت عرض نموده علو درجات و مغفرت و رضوان الهی را برای ارواح آن شهدای پاک نهاد مسئلت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha