چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
علی سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی داعش را برای پوشش جنایت‌های خود ساختند تا چنین حرکات تروریستی را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود، اظهار داشت: روند گرایش به اسلام پس از پیروزی انقلاب آغاز شد و پس از جریانات فلسطین این سیر صعودی شدت گرفته است.

وی با بیان اینکه مجلس با پشتوانه قوی مردمی می‌تواند در این محاسبات نقش ایفا کند، ابراز کرد: ایجاد انگیزه یکی از عوامل مهمی است که مردم را به مشارکت بالا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشویق می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی به مشکلات معیشتی مردم و تاکید بر رفع آن توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات و تعیین نمایندگانی قوی موجب نقش‌آفرینی ایران در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد شد.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه امروز در آستانه جابجایی قدرت در دنیا هستیم، ابراز کرد: تاکنون ۲ بار قدرت در جهان جابجا شده است، یکی قرن ۱۵ توسط اروپا و دیگری بعد از جنگ جهانی دوم که آمریکا محور قدرت و تمامی مستعمره‌های اروپا به آنجا منتقل شد.

وی با بیان اینکه سال ۲۰۰۰ میلادی به بعد نیز شاهد شکل‌گیری قدرت تک و چند قطبی بودیم، ادامه داد: ایران اسلامی باید در شکل‌گیری قدرت جدید با پشتوانه مجلسی قوی و رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای‌ (مدظله العالی) نقش داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی به مشارکت مردم مصر، سوریه و ترکیه در انتخابات کشورهای خود اشاره کرد و افزود: مردم مصر با مشارکت ۸۰ درصدی، مردم سوریه با مشارکت ۷۵درصدی و مردم ترکیه با مشارکت ۸۰ درصدی پای حکومت و نظام خود ایستادند.

خطیب جمعه شاهرود به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی داعش را برای پوشش جنایت‌های خود ساختند تا چنین حرکات تروریستی را انجام دهند.

وی نقش ایران در پشتیبانی معنوی مردم فلسطین و افشای جنایات رژیم صهیونیستی را پررنگ خواند، تصریح کرد: یکی از مهمترین پیامدهای عملیات حماس، شکستن امپراطوری رسانه‌ای غربی‌ها به ویژه آمریکا بود.

امام جمعه موقت شاهرود ادامه داد: بیش از ۶۰ سال است که خبرگزاری‌های مختلف جهان در موضوع پدیده شوم رژیم اشغالگر بر ذهن و افکار بشر تسلط داشتند که جریان حماس توانست این گنبد فولادی را نابود سازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی به نظر سنجی درباره ادامه حیات رژیم اشغالگر و کودک‌کش از جوانان آمریکایی اشاره کرد و گفت: ۵۲ درصد جوانان آمریکایی در این نظرسنجی معتقد به نابودی اسراییل هستند.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه ملت ایران همواره حامی مردم فلسطین هستند، اظهار کرد: دشمنان به دنبال مشغول کردن مردم ایران در درون خود هستند تا از ملت فلسطین غافل شوند.

وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه اشاره کرد و افزود: طی روزهای باقیمانده به برگزاری انتخابات نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و مردم مراقبت کنند، دشمن ما را در داخل مشغول نکند تا از مسائل دیگر جهان اسلام غافل شویم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: آمریکا به دنبال بی‌ثبات‌سازی کشورهای مخالف خود، در گیرکردن کشورها در جنگ، تزلزل در دولت‌ها و به ویژه در ایران ایجاد مجلسی ضعیف و ناتوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha