دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
سردار باقری

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: توجه به کرامت انسانی و حفظ این اصل از ویژگی های بارز شخصیتی سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی کرمان که در مسجد الغدیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه ما داریم می‌بینیم که همان فرمایش امام(ره) که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!» دارد اتفاق می‌افتد و این نتیجه بصیرت و استقامت مردم خوب ایران اسلامی و رهبری خردمندانه، همه‌جانبه و دقیق فرمانده معظم کل قوا است.

وی با اشاره به نقش برآب شدن نقشه‌های دشمنان به وسیله پیش‌بینی‌ها و آینده‌ نگری‌ های دقیق رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: تمام اتفاقات سال های اخیر از جمله حوادث مجلس شورای اسلامی، اهواز، کرمان و... شاید یک‌ صدم نقشه‌هایی‌ است که دشمن برای ما می‌کشد، که در اکثر موارد موفق نبوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: حمله تروریستی اخیر کرمان، بسیار جانسوز و دلخراش بود اما نمی‌توان این حمله را به معنای شکست به حساب آورد، چرا که مردم خوب کشورمان نشان داده‌اند که این گونه حملات تروریستی و بی رحمانه ذره‌ای آن‌ها را از ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دور نخواهد کرد.

سردار باقری همچنین با یاد از سردار پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی، تکلیف‌ شناسی و وظیفه‌ شناسی ایشان بود.

وی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار، در تمامی میادین گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا بود و بارها دیدیم که شهید سلیمانی، با وجود تمامی جوانب، همیشه و همیشه به فرمان مقام معظم رهبری توجه ویژه داشتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) همچنین با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های ایشان، توجه به کرامت انسان‌ها بود، تصریح کرد: این ویژگی، در سیره امام صادق(ع) همواره جای داشته است و اگر به خوبی دقت کنیم، در می‌یابیم که امروز، شهید سلیمانی ها، سید رضی موسوی ها و دیگر شهدا، تربیت‌ یافته مکتب این امام معصوم‌ هستند.

سردار باقری در پایان با تقدیر از فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، خواستار افزایش این فعالیت‌های خودجوش و خداپسندانه در سایر مناطق محروم استان لرستان شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha