دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
نماینده پارلمان الجزایر

حوزه/ نماینده پارلمان الجزایر گفت: فلسطین مسئله اصلی الجزایر است تا زمانی که مردم آن به حقوق حقه خود دست یابند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نماینده پارلمان الجزایر امروز در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری اسلامی، با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده اند، گفت: از آقای بوغالی به خاطر توجه به اهمیت موضوع فلسطین و ابتکار عمل آن تشکر می کنیم و به نیابت از مردم و پارلمان الجزایر تسلیت خودمان را به مردم ایران و خانواده های شهدای حادثه تروریستی کرمان اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه مردم الجزایر در کنار مردم فلسطین ایستاده اند و رنج های آن ها را درک می کنند، ادامه داد: کشتار جمعی در کوچاندن قهری مردم غزه اقدامی جنایتکارانه است و فلسطین مسئله اصلی الجزایر است تا زمانی که مردم آن به حقوق حقه خود دست یابند.

نماینده پارلمان الجزایر یادآور شد: ما در تمام سخنرانی ها و مراسمات موضع خود را در مقابل رژیم صهیونیستی نشان دادیم و به عنوان عضو غیر دائم سازمان ملل دفاع از آرمان فلسطین در رأس و چارچوب کشور ما است و از همان ابتدا خواستار پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی بودیم و با درخواست کمک از جامعه بین المللی خواستار حمایت از فلسطین شدیم و تلاش کردیم کمک های خودمان را از طریق معبر رفح به دست مردم غزه برسانیم و ملت ما تظاهرات زیادی را برای همبستگی با مردم فلسطین برگزار کرده است.

وی افزود: الجزایر در سطح پارلمانی نشست علنی را با حضور وزیر خارجه این کشور برای همبستگی با ملت فلسطین برگزار کرده و در بیانیه ای جنایات رژیم را محکوم کردیم، همه مردم الجزایر با مردم مظلوم فلسطین همدرد هستند.

نماینده پارلمان الجزایر ادامه داد: پایان دادن فوری به جنگ، توقف کشتار مردم، ارسال کمک های انسان دوستانه، پیگرد قضائی در دادگاه های بین المللی و محکومیت تلاش مذبوحانه رژیم در کشتار روزنامه نگاران و خانواده آن ها باید از جمله مصوبات این نشست باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha