سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
دوره تخصصی مدیریت محله

حوزه/ در جلسه‌ای با حضور رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی، دوره تخصصی مدیریت محله ویژه مسئولان مسجد و محله فاطمیه قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این دوره با همکاری مرکز آموزشهای کوتاه‌مدت مدیریت اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی قم برگزار می‌شود. کارگزاران محلات در این دوره، ۴۰ ساعت آموزش نظری و ۱۲۰ ساعت آموزش عملی را در قالب تک‌پودمان طی می‌کنند و با مبانی و مفهوم‌شناسی محله، ابعاد چهارگانه مدیریت محله، ساختار موضوعی دانش مدیریت، مدیریت قرآنی و رحمانی و مقدمات دانش فقه الاداره آشنا می‌شوند. هم‌چنین در حاشیه این دوره، کارگاه‌های تخصصی مختلف در موضوعات قوانین شهری، پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مبانی و روش‌های امر به معروف و نهی از منکر، نظام سلامت و بهداشت، تعلیم و تربیت، اخلاق و ... برای مهارت‌جویان پیش‌بینی شده است. گفتنی است آموزش‌های دوره مدیریت محله با محوریت کتاب جدید الطبع محله فاضله ارائه می‌شود. در پایان نیز مهارت‌جویان از مدرک معتبر این دوره بهره‌مند می‌شوند.

لازم به ذکر است مرکز آموزشهای کوتاه‌مدت مدیریت اسلامی آماده برگزاری انواع آموزش‌های آزاد و ضمن‌خدمت مدیریتی در ابعاد مختلف دانش مدیریت اسلامی برای مدیران، مسئولان و فعالان اجتماعی است.

افتتاحیه دوره تخصصی مدیریت محله در مسجد فاطمة الزهرا (س) قم برگزار شد

افتتاحیه دوره تخصصی مدیریت محله در مسجد فاطمة الزهرا (س) قم برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    با سلام کار بسیار خوبی هست که از طرف حوزه انجام شده خدا کنه در تمام محلات استفاده و کابردی شود حاج آقا قوامی از مديران و نخبگان مدیریت اسلامی در حوزه هستند که افتخار حوزه می باشند