چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تبریز

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۳۰طلبه آذربایجان شرقی به مدت شش روز از تاریخ ۳ بهمن به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام سید حسن هاشمی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، اظهار داشت: ۱۳۰طلبه آذربایجان شرقی به مدت شش روز از تاریخ ۳ بهمن سالجاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام این کاروان با هدف افزایش روحیه‌ی ایثار در بین نسل جوان انجام خواهد شد، گفت: با فراهم کردم شرایط و تمهیدات لازم جهت حضور پررنگ‌تر جوانان در مناطق جنگی، می‌توان در عرصه ترویج فرهنگ ایثار، تقویت عقاید و استحکام باورهای دینی جوانان گام‌های موثری را برداشت.

حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به‌ عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی دارای تاثیر مناسبی در ترویج عقاید و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل‌های آینده دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم در سایه تربیت نسلی انقلابی و مؤمن و با الگو گیری از راه و منش شهدا بتوانیم در رشد و تعالی و زمینه سازی برای ارتقای معنویت در جامعه نقش آفرین باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha