دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
انتخابات

حوزه/امام جمعه نورآباد گفت: مردم نمایندگان و نخبگانی را به مجلس بفرستند که مومن، اصلح، کاربلد، اهل مبارزه با فساد، دارای طرح و برنامه در عرصه مهار تورم، دارای تعهد ملی و انقلابی و دانش مدیریتی باشند.

حجت الاسلام یوسف خانی امام جمعه نورآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار داشت: انتخابات نماد مردم سالاری و مشارکت همه جانبه مردم در سرنوشت کشور است.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو از شاخصه‌ها و اهداف جهاد تبیین است، گفت: باید با تبلیغ، تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های گوناگون، برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم.

امام جمعه نورآباد اظهار کرد: انتخابات یعنی مردم حق مشارکت در مسائل سیاسی، مدیریتی، اقتصادی و فرهنگی کشور را دارند و برای احقاق حقوق خود در انتخابات شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام خانی یادآور شد: نگاه مقام معظم رهبری به انتخابات برخلاف برخی نخبگان سیاسی، نگاهی زینتی و تشریفاتی نیست، بلکه انواری می‌باشد و باید برای تحقق این نگاه انواری، مردم در سرنوشت کشور خود مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در واقع مشارکت همه جانبه مردم در سرنوشت کشور برای پیشرفت و آبادانی روزافزون خواهد بود و به تعبیری شرکت گسترده مردم در انتخابات دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس و دلسرد خواهد کرد.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه دشمن با برنامه‌ریزی و تبلیغات گسترده خود در فضای مجازی با بد اخلاقی‌های رسانه‌ای سعی دارد مردم را نسبت به خدمات نظام دلسرد کند، گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی هوشیار هستند و هرگز فریب توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نخواهند خورد.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه دشمن با هدف کم‌رنگ نمودن گردش نخبگانی و مشارکت سیاسی در صدد تحریم انتخابات و برچسب مشارکت حداقلی به کشور است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد در آینده سیاسی نظم جدید جهانی جایگاه جمهوری اسلامی را از بین ببرد، که باید مراقب این توطئه دشمن نیز باشیم.

وی تصریح کرد: بزرگترین و سخت‌ترین پاسخ به آمریکا و استکبار جهانی حضور حداکثری، پرشور و قوی مردم ولایی و انقلابی ایران در پای صندوق‌های رأی است.

امام جمعه نورآباد تأکید کرد: مردم نمایندگان و نخبگانی را به مجلس بفرستند که مومن، اصلح، کاربلد، اهل مبارزه با فساد، دارای طرح و برنامه در عرصه مهار تورم، دارای تعهد ملی و انقلابی و دانش مدیریتی باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha