شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت‌الاسلام صالحی گفت: علت چهل و پنج سال تهدید و تحریم و جنگ سخت و نرم دشمن با مردم ما این است که پرچم لااله الا الله را در عالم برافراشته است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان در مسجد جامع فاطمه زهرا (ص) برگزار شد، اظهار داشت: دانستن وظایف و عمل نمودن به آن یکی از مسائل مهم در زیست یک انسان موحد است.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) تمام تقوا را در گروه دانستن و عمل به دانسته ها می‌داند و اینکه بدانیم اساس خلقت بشر بی هدف نیست، بلکه خداوند بنا دارد به واسطه حضور او بر سایر موجودات عالم مباهات کند.

خطیب جمعه خمیر ادامه داد: تقوا بهترین لباس است زیرا هم عورات و عیوب بشر را می پوشاند و همچنین مایه جمال و زیبایی آن می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: خانم های در طبخ غذا حدود ٣٠ فرع فقهی وجود دارد که رعایت آن علاوه سلامت غذا و جسم به طهارت و تاثیرات تربیتی منتج می‌شود و آموختن علم تربیت بر پدران و مادران لازم و حیاتی است.

وی با اشاره به اینکه ١٣ رجب میلاد حضرت علی ع است، اظهار کرد: شخصیتی که بنا بر فرمایش رسول خدا (ص) امیر و پرچمدار اهل ایمان ایشان است و خداوند را بر نعمت محبت او شکرگزاری می‌کنیم که چه غنیمت گران مایه و روح بخشی را به ما عنایت نموده است.

امام جمعه خمیر با توضیح اینکه اگر امیرالمؤمنین نباشد خیلی از آیات قرآن معنا نمی‌شود، تاکید کرد: خداوند می‌گوید او لیاقت رهبری دارد و یکی از ویژگی های برجسته امیر بیان عالم نصرت دین خدا است و اگر امیرالمؤمنین(ع) نبود دین پیش نمی‌رفت، هرکسی خواست در برابر پیامبر ص بایستد یا خطری او و اهداف او را تهدید می‌کرد علی ابن ابیطالب (ع) بینی او را به خاک می‌مالید.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: علت چهل و پنج سال تهدید و تحریم و جنگ سخت و نرم دشمن با مردم ما این است که پرچم لااله الا الله را در عالم برافراشته است.

وی تصریح کرد: آنچه امروز در نهایت همه تلاش های دشمن در میدان جنگ و رسانه ای خود این است که فلسطین توانسته است اسلام را به دنیا معرفی کرده است.

امام جمعه خمیر ٢۶ دی ماه به همراه ائمه جمعه سراسر کشور مهمان رهبر معظم انقلاب بودیم و ایشان سلام همه شما مؤمنین را رساندند و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب درس بلند نماز جمعه این است که یک رسالت اجتماعی را ترویج می‌کند، زیرا امام جمعه بر خلاف امام جماعت باید قصد جمع کند این به آن معناست علاوه بر قصد قربت، مصالح و منافع مردم را باید در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha