پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام باستین

حوزه / حجت‌الاسلام باستین گفت: گروه های جهادی بومی را بیشتر حمایت کنید، زیرا که این گروه ها بر اساس شناخت جغرافیای و اقلیمی و متناسب با نیازمندی محله و منطقه خود نسبت به سایر گروه ها آشنا تر هستند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، عبدالرسول باستین مدیر گروه جهادی مسجد امام زین العابدین (ع) بندرعباس در مراسم تجلیل از موسسات خیریه و تشکل های مردمی با شعار «یاوران مهربان» که در آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد، ضمن برشمردن دغدغه های گروه های جهادی در هرمزگان، اظهار کرد : گروه های جهادی مشکلات زیادی در راه خدمات رسانی به مردم وجود دارد که اگر رفع شود اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد.

وی افزود: مسئولان و سازمان ها و نهادهای خدمت رسان از آبروی خود برای رفع مشکلات و در حمایت از گروه های جهادی خرج کنند.

فعال عرصه فرهنگی ادامه داد: هر چه بچه های جهادی در راستای رفع محرومیت زدایی فعالیت بیشتر کنند، اثرات و برکات بیشتری در جامعه نمو پیدا می کند .

حجت‌الاسلام باستین با بیان اینکه گروه های جهادی با اخلاص و برای رضای خدا در میدان هستند، افزود: از مسئولان درخواست داریم روند های بروکراسی اداری را کاهش دهید تا جنبه مردمی و این اتفاقات خوب سبب انگیزه بیشتری برای این انسان های دارای احسان باشد.

وی اظهار کرد: گروه های جهادی بومی را بیشتر حمایت کنید زیرا که این گروه ها بر اساس شناخت جغرافیای و اقلیمی و متناسب با نیازمندی محله و منطقه خود نسبت به سایر گروه ها آشنا تر هستند.

امام جماعت مسجد زین العابدین (ع) ناینبد جنوبی ادامه داد: استان هرمزگان به دلیل وجود صنایع مهم اقتصادی که در خود جای داده است ظرفیت بی نظیری برای کمک به گروه های جهادی دارد که باید در روند کمک رسانی به گروه های جهادی عدالت برقرار شود .

حجت‌الاسلام باستین اضافه کرد: پشتیبانی و توانمند سازی و ارائه تجهیزات و امکانات به گروه های جهادی نیز یکی از کارهای مهم در رفع نیاز های این جامعه تأثیر گذار است .

وی افزود: هویت بخشی و معرفی و به رسمیت شناخته شدن این گروه ها به جامعه بخشی دیگر از کارهای است که باید انجام گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha