جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
تصاویر/نماز جمعه شهرستان خلخال

حوزه/ حجت الاسلام اسدی گفت: دشمن همواره از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس داشته، چرا که حضور حداکثری در انتخابات موجب کاهش مشکلات جامعه، توسعه، پیشرفت و عمران و آبادانی کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در این انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: حفظ انقلاب و نظام اسلامی از اوجب واجبات و وظیفه شرعی، دینی و قانونی هر یک از هموطنان ایرانی است و از مهم‌ترین راه‌های تحقق این مهم، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

امام جمعه خلخال افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، انقلاب، نظام اسلامی و کشور را در مقابل انواع حوادث، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس داشته است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب کاهش مشکلات جامعه، توسعه، پیشرفت و عمران و آبادانی کشور می‌شود.

حجت الاسلام اسدی گفت: در مقابل، کاهش حضور مردم در انتخابات که همانا خواسته دشمن است، موجبات افزایش مشکلات جامعه، خوشحالی دشمن و همچنین زمینه‌سازی برای اجرای انواع دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال، هرگونه فرصت راه‌اندازی توطئه و دسیسه را از دشمنان مردم گرفته و موجبات خوشحالی دوستان انقلاب و نظام اسلامی را فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha