سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ی

حوزه / نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در پیامی ارتحال آیت الله عبدالنبی نمازی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سیدسید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان به مناسبت ارتحال آیت الله عبدالنبی نمازی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
علماء اعلام، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب ارجمند، مسئولان گرانقدر، جوانان عزیز و عموم مردم قدر شناس منطقه کاشان دامت تاییداتهم

خبر ارتحال امام جمعه عالم و نماینده خدوم امام المسلمین دام ظله در منطقه کاشان حضرت آیت الله نمازی رضوان الله علیه همه ما را داغدار کرد.

عالمی که با زیور ایمان و علم از خداوند متعال ترفیع گرفت:

مجادله/۱۱: یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات

مجاهدی که با خدمت در مسئولیت های سنگین و متعدد کشوری و منطقه ای(اصفهان. یزد.کهکیلویه وبویر احمد . چهار محال و بختیاری) برای خود پاداش حسن و کریم و عظیم فراهم ساخت:
کهف/۲: ویبشر المومنین الذین یعملون الصالحین ان لهم اجرا حسنا
یس/۱۱: من اتبع الذکر و خشی الرحمن بالغیب فبشره بمغفره و اجر کریم
آل عمران/۱۷۲: للذین احسنوا منهم و واتقوا اجر عظیم
و با دفاع از ولایت الهیه مبغوض کفار و منافقان شد که:
آل عمران /۱۱۹ قل موتوا بغیظکم
اینجانب ضمن تسلیت به محضر نورانی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم دام ظله العالی و حوزه های علمیه و ملت عظیم الشان به ویژه استانهای خدمت و به خصوص ؛استان شهید پرور اصفهان و مردم شکور منطقه کاشان و خانواده مکرم و فرزندان داغدارشان؛ برای روح آن عالم عامل همجواری با امیر مومنان علیه السلام مسئلت می کنم.
هرچند از اجر تشییع جنازه در کاشان محروم شدیم، اما به توفیق الهی و با همت والای شما مردم، بر شکوه تشییع قم افزوده خواهد شد و در اولین فرصت ممکن با حضور خانواده آن مرحوم در مصلای کاشان از مقام شامخ آن ذخر الاعلام تجلیل خواهد شد.
سید سعید حسینی
۹ بهمن ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha