شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سردار حسن حسن زاده - سپاه سمنان

حوزه/ روحانیت و طلاب ما در تمام صحنه‌ها از دوران مبارزه تا پیروزی و دفاع مقدس و جریان دفاع از سلامت مردم و مقاومت در مقابل تروریست و منافقان در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده‌اند، این یعنی رسالت اصلی روحانیون.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار حسن حسن‌ زاده با یاد کردن ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت به ویژه شهید حاج‌ قاسم سلیمانی و امام شهیدان و یادگارانش گفت: تعداد شهدای طلبه و روحانی به نسبت جمعیت شان در مقایسه با تمام اقشار دیگر، رتبه اول را دارند که یک پیام در دل آن نهفته است.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: یعنی روحانیت و طلاب ما در تمام صحنه‌ها از دوران مبارزه تا پیروزی و دفاع مقدس و جریان دفاع از سلامت مردم و مقاومت در مقابل تروریست و منافقان در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده‌اند، این یعنی رسالت اصلی روحانیون.

سردار حسن‌زاده افزود: هم در میزان مشارکت هم در عرصه مبارزه، ایثار و شهادتی سراغ نداشتم مگر اینکه جامعه ارزشمند و عزتمند طالب و روحانی در آن حضور داشته و مجاهدت کرده و شهید تقدیم انقلاب اسلامی و اسلام عزیز کردند.

وی در پایان با بیان اینکه تعداد شهدای روحانیت که مدال افتخاری برای جامعه‌روحانی، ملت ما و اسلام عزیزمان است، گفت: اجلاسیه پایانی کنگره ملی پایتخت فردا برگزار می‌شود و البته برنامه‌هایش ادامه خواهد داشت. ان‌شاءالله خداوند به همه ما توفیق بدهد که در مسیر و مکتب شهدا ثابت قدم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha