شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: انقلاب ما نشات گرفته از حادثه کربلا است و وظیفه همه ما در جامعه امروز جهاد تبین است چراکه راهبرد دشمن کتمان و تحریف واقعیت ها در جامعه است و این جز با جهاد تبیین و بیان واقعیت های جامعه میسر نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فرماندار گناوه ظهر امروز به همراه اعضای کمیسیون بانوان دستگاه های اجرایی با امام جمعه گناوه دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام سد عبدالهادی رکنی حسینی در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: دشمن همواره و در طول تاریخ به دنبال از بین بردن آثار اهل بیت(ع) بوده است.

امام جمعه گناوه گفت: ثبات قدم و همراهی با امام(ع) از ویژگی های مهم شخصیت حضرت زینب(س) بود.

وی افزود: حضور جمعیت میلیونی مردم در ایام اربعین مدیون تلاش ها و جهاد تبیین حضرت زینب(س) است.

وی ادامه داد: حضور با عفت و با بصیرت بانوان در مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی برپایه درس مهم حضرت زینب (س) به جامعه بشریت و به ویژه زنان بوده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان داشت: امروز تنها راه سعادت ما گام برداشتن در مسیر اهل بیت(ع) و صبر و استقامت است.

وی افزود: انقلاب ما نشات گرفته از حادثه کربلا است و وظیفه همه ما در جامعه امروز جهاد تبین است چراکه راهبرد دشمن کتمان و تحریف واقعیت ها در جامعه است و این جز با جهاد تبیین و بیان واقعیت های جامعه میسر نمی شود.

امام جمعه گناوه با اشاره به انتخابات پیش رو، بر نقش مهم خانواده ها و به ویژه مادران در انتخابات تاکید کرد.

در پایان دستیار فرماندار گناوه در امور مردمی سازی، گزارشات فعالیت های کمیسیون بانوان دستگاه های اجرایی در هفته زن و برنامه های تعیین شده این کمیسیون در دهه فجر و انتخابات را ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha