یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه پردیسان

حجت الاسلام والمسلمین حامدی گفت: وقتی به دنبال حل مشکلات و معضلات منطقه پردیسان هستیم مسئولان و متولیان امر اقدام به پاس‌کاری می کنند. برای حل مشکلات منطقه از مطالبه گری خود کوتاه نمی آییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد حاج‌عینی مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه قم با حضور در دفتر امام جمعه پردیسان با حجت الاسلام والمسلمین حامدی دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی در این دیدار در سخنانی توجه بیشتر مسئولین استانی به منطقه پردیسان را خواستار شد و گفت: مشکلات و مسائل پردیسان مهمتر از خود شهر است چرا که بیشتر دستگاه ها در پردیسان حضور ندارند و مردم برای رفع مشکلات خود و مراجعه به دستگاه های استانی مجبور به آمدن در شهر هستند.

وی افزود: متاسفانه از ابتدا پردیسان را به خوبی به مردم و مسئولین معرفی نکرده اند؛ به جهت جدیدالتاسیس بودن و کم کاری های اولیه از سوی برخی مسئولین، در حق این منطقه قصور بسیاری شده است و اکنون نیز وقتی به دنبال حل مشکلات و معضلات منطقه هستیم مسئولان و متولیان امر اقدام به پاس‌کاری می کنند.

امام جمعه پردیسان با قدردانی از همه اقدامات انجام شده، خاطرنشان کرد: ضمن اینکه قدردان همه زحمات مسئولین استانی هستیم اما همچنان برای حل مشکلات منطقه پردیسان از مطالبه گری کوتاه نمی آییم.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی در پایان گفت: در ایام دهه مبارکه فجر باید اقدامات و خدمات نظام اسلامی به مردم گفته شود و برای مردم همیشه در صحنه و فداکار ایران اسلامی کار بیشتری شود چرا که شأنشان این است که بهترین امکانات را داشته باشند.

محمد حاج‌عینی مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه قم هم در ابتدای این دیدار به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های این شرکت به ویژه منطقه پردیسان پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha