دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حدادی

حوزه/ امیر سرتیپ حدادی گفت: آنچه مهم است و باید بدانیم این است که دشمن هرگز دلسوز ما نیست و با دستاویز قراردادن مشکلات کشور نیت شومی را در سر می پروراند و آن از بین بردن ثبات و امنیت کشور است و نمونه های آن را می توان در حوادث سال گذشته مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی صبح امروز در مراسم جشن دهه فجر ویژه خانواده ها در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: به کوری چشم دشمنان چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفته ایم و عهد و پیمان می بندیم راه شهدایی را که با خون خود درخت این انقلاب را آبیاری کرده اند ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از هرگونه دشمنی علیه نظام اسلامی فروگذار نکرده است، گفت: امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها این انقلاب متوقف نشده است بلکه به سایر نقاط جهان صادر شده و امروز شاهد تاثیرات آن در نظام بین الملل هستیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف نظامی، دفاعی، علمی، صنعتی و ...، تصریح کرد: دشمن امروز با ترفند های رسانه ای خود در حال کوچک نمایی پیشرفت ها و بالعکس بزرگنمایی مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه وجود مشکلات در کشور قابل انکار نیست، ادامه داد: آنچه مهم است و باید بدانیم این است که دشمن هرگز دلسوز ما نیست و با دستاویز قراردادن مشکلات کشور نیت شومی را در سر می پروراند و آن از بین بردن ثبات و امنیت کشور است و نمونه های آن را می توان در حوادث سال گذشته مشاهده کرد.

امیر سرتیپ حدادی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: کلید حل مشکلات سپردن امورات کشور به افرادی لایق و مدیرانی مکتبی و انقلابی است.

وی انتخابات را عرصه حضور مردم در صحنه برای حل مشکلات کشور و نشان دهنده انسجام ملی در برابر دشمنان داخلی و خارجی قلمداد کرد و گفت: آنها که با ناامید کردن مردم سعی می کنند ملت را از حضور در پای صندوق های رای بازدارند، قطعا دلسوز کشور نیستند. بلکه دشمنانی هستند که در لباس دوست خود را معرفی می کنند.

در ادامه این جشن گروه هنری دعوت شده از اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی به اجرای برنامه های متنوع و شاد پرداختند و در انتهای مراسم از اعضای گروه تئاتر منطقه با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha