دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ویزیت

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برپایی بیمارستان صحرایی در دورود خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار نفر با حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان ویزیت شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان امروز دوشنبه در حاشیۀ برپایی بیمارستان صحرایی در چالانچولان دورود در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی این استان با برپایی بیمارستان صحرایی اقدام به ارائه خدمت رایگان پزشکی در مناطق محروم کردند.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ کادر پزشکی و پرستاری در بیمارستان صحرایی دورود، افزود: بیش از ۵ هزار نفر با حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان ویزیت شدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به ارائۀ خدمات دندان‌پزشکی در بیمارستان صحرایی دورود، خاطرنشان کرد: این خدمات به‌ دلیل هزینه‌های بالا به‌صورت ویژه در این بیمارستان برای بیماران انجام شد.

سردار باقری در پایان گفت: کادر درمانی که امروز بصورت جهادی به مردم خدمت می‌کنند، به ما مسئولان یادآوری می‌کنند که در امور جهادی و ارائه خدمت به مردم در مناطق محروم باید بیش از پیش همت داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha