پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
جشنواره ابوذر

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: ۸۰۰ اثر به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن رضایی نژاد رییس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر صبح امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر، اظهار داشت: جشنواره ابوذر همه ساله در دو سطح استانی و ملی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ اثر به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ارسال شده افزود: کمک به توسعه ظرفیت رسانه های کشور، شناسایی استعدادها، تجلیل از اصحاب رسانه که در تولیدات انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کنند و تجلیل از تولیدات محتوایی که در رابطه با پیشرفت های کشور می باشد از جمله اهداف این جشنواره می باشد.

رضایی نژاد با بیان اینکه کشور در یک شرایط حساس قرار دارد، گفت: امروز دشمن با ابزارهای رسانه ای خود به دنبال آن است تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی از مدت ها با ایجاد جنگ ادراکی به دنبال مدیریت ذهن جوانان ما می باشند تا این قشر در زمین شان بازی کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سالت سنگینی دارند، عنوان کرد: اصحاب رسانه برای ترویج شرکت در پای صندوق های رأی نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha