چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت‌الاسلام شهنامی

حوزه/ حجت‌الاسلام شهنامی گفت: انتخابات، تجلی اراده مردم و فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور است.

حجت الاسلام شهنامی استاد حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اردبیل، ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث، به کلامی از رسول گرامی اسلام (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: «قال رسول الله(ص) : إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق، من برای اتمام مکارم اخلاقی برانگیخته شده‌ام.»

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) الگوی اخلاق و معنویت برای بشریت هستند، گفت: سیره و روش زندگی آن حضرت، سرشار از آموزه‌های اخلاقی و درس‌های زندگی است که می‌تواند راهگشای انسان‌ها در مسیر سعادت و کمال باشد.

حجت الاسلام شهنامی، به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور و دشمن شکن خود در این راهپیمایی، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) تجدید بیعت خواهند کرد.

وی این راهپیمایی را نمایش اقتدار و وحدت ملت ایران دانست و تصریح کرد: مردم ایران با حضور در این راهپیمایی، به جهانیان نشان خواهند داد که همچنان پایبند به انقلاب و نظام اسلامی خود هستند و از هیچ توطئه‌ای هراسی ندارند.

انتخابات، تجلی اراده مردم

استاد حوزه علمیه اردبیل به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند ماه اشاره کرد و گفت: انتخابات، تجلی اراده مردم و فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور است.

وی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: مردم ایران با انتخاب اصلح، می‌توانند در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بردارند.

حجت الاسلام شهنامی خاطرنشان کرد: انتخابات، یک وظیفه شرعی و ملی است و همه آحاد مردم باید در آن مشارکت کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha