پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مبعث

حوزه/حجت‌الاسلام جعفر زاده از مبعث، به‌عنوان نماد شایسته سالاری دینی یاد کرد و گفت: شایسته سالاری، اصلی است که با فطرت انسانی سازگار و در تمامی فرهنگ‌ها و مکتب‌های بشری مورد اتفاق است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ،حجت الاسلام جعفر زاده،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مصاحبه ای با تبریک ۲۷ رجب سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص)، از مبعث، به‌عنوان نماد شایسته سالاری دینی یاد کرد و گفت: شایسته سالاری، اصلی است که با فطرت انسانی سازگار و در تمامی فرهنگ‌ها و مکتب‌های بشری مورد اتفاق است.

حجت الاسلام جعفرزاده احیا زندگی واقعی بشریت را از دستاوردهای مهم بعثت پیامبر(ص) برشمرد و گفت: بخشیدن حیات معنوی به جامعه بشری، گسترش اخلاق حسنه در بین مردم، از بین رفتن خرافات جاهلیت، احیا یکتاپرستی، عزت دادن به انسانیت و ارزش‌گذاری به زنان جامعه از مهمترین دستاوردهای بعثت پیامبر بود.

وی با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و نیز ایام حساس و نقش آفرین انتخابات، از عموم مردم انقلابی و ولایت مدار دارالارشاد اردبیل دعوت کرد با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بار دیگر پشتیبانی خود را از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا نشان دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha