یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1137059
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
محمودی

حوزه/ امام جمعه کنگان در ادامه بر ضرورت جهاد تبیین و دعوت مردم به حضور پر شور در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: حسب تأکیدات مقام معظم رهبری مشارکت در انتخابات یک تکلیف سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان صبح امروز در جمع روحانیون طرح مستقر سازمان تبلیغات شهرستان کنگان، ضمن تبریک عید مبعث اظهار داشت: بعثت پیامبر اسلام(ص) از بزرگترین نعمت‌ها و محبت‌های خداوند به بشر به خصوص مسلمانان است که باید در حفظ و عمل به آن کوشا باشند.

وی گفت: خداوند متعال بزرگترین رحمت خود را شامل حال مسلمان کرده، زیرا با برگزیدن بهترین بنده خود به عنوان ولی و پیامبر، شریعت، احکام و بینش معنوی را به آنان عرضه کرده است.

امام جمعه کنگان گفت: بعثت رسول اکرم (ص)، ایمان و عزت و افتخار را برای مسلمان در طول قرن‌های گذشته و حاضر به ارمغان آورده است.

حجت السلام محمودی ضمن تأکید بر برگزاری جشن‌های مذهبی در مدارس و مراکز آموزشی، خاطرنشان کرد: برپایی جشن گرامیداشت اعیاد مذهبی در تقویت روحیه معنوی نوجوانان و جوانان تاثیرات مثبتی دارد.

وی تأکید کرد: برپایی با شکوه اعیاد مذهبی نظیر عید مبعث و غدیر، حفظ ارزش‌های دینی و مذهبی مسلمانان محسوب شده و آنان در تحلیل فرهنگ دینی و کامل اسلام نقش موثری دارد.

امام جمعه کنگان در ادامه بر ضرورت جهاد تبیین و دعوت مردم به حضور پر شور در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: حسب تأکیدات مقام معظم رهبری مشارکت در انتخابات یک تکلیف سیاسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha